Translate

11.1.23

UPDATE TERKINI KHODAM SINGA EMAS

 


Bismillahirrahmanirrahim dan assalamualaikum wbt dan salam bahagia semuanya...

KHODAM SINGA EMAS

Di kenali dengan Raja haiwan di alam kita. Khodam singa emas ini julung kalinya tok perolehi sebanyak 2 ekor Sahaja Dari PEMBERIAN Ratu Sabiqin untuk menjaga diri tok Dari anasir sihir . Namun di sebabkan tok sudah mempunyai 1 rajawali yg tok perolehi dulu maka tok rasa itu sudah mencukupkan diri tok. 

Khodam singa emas ini ada 2. Ia Dari PEMBERIAN Seorang raja Siam di selatan Thai sudah semestinya Dari kerajaan ghaib kepada Ratu Sabiqin yang juga antara pemerintah yg besar kuasa Dan jajahannya di Siam. 

Di berikan kepada tok untuk menjaga diri namun tok maklumkan Ratu tok ambil tapi tok akan maharkan kepada manusia lain yg berkehendak. 

Khodam singa emas ini bukan jenis energy. Tapi betul betul benda bersifat Makhluk alam ghaib. 


Kelebihannya amat dasyat di dalam menangkis setiap sihir yg di hantarkan termasuklah santau...ya santau...di kulim kedah kuat santau skrg. Sebab terlalu ramai yg berhati busuk. 


Selain itu juga Ia memudahkan seseorang mendapatkan kekayaan duniawi dengan mudah..apatah di alam nusantara ni. Kalau berniaga tak pakai barang...tu tipu lah. Tak jumpa bomoh nak bersaing amat lah penipu sekali.


Di nusantara Nim melayu,cina India ..Dan kaum asli tanah asal main benda ni semua. 

Yang tak main Dan x percaya ialah mereka yg duduk dalam zon selesa. Tapi tu pun mainnn jugakkkkk...nu habuan nak dapat attention pengarah. Ni namanya bangsa kurang kasih sayang.   Dalam jabatan ni tak payah bodek la. Hang p sambung belajaq master,PhD hang naik la pangkat. Dapat la habuan yg sesuai. Toksah bodek bodek la.pengarah tu pun makan gaji jugakkkkkk😆. Kalau kata bodek tu sebab nak Selamat Dari buat banyak kerja ..tu namanya anda dah x amanah menjalankan tugasan utk rakyat jelata. Toksah kata org kita pun kakan rejeki Haram Dari sumber yg halal hoho. 

Sapa x main .....Bomba main.polis main... Askar main.. jpj main . Pengarah2 main... 


Bezanya ialah level permainan mereka. Tapi x semestinya bila depa beli mahai depa dapat yg berkualiti...benda mistik ni apatah bagi yg x kenai...silap haribulan kena kencing saja. Kencing siap berak. 

Khodam singa emas ini kita akan sediakan dengan sebuah wisel...alahhh bukan wisel pelik pun. Wisel biasa ada jual di kedai. Sebab nak panggil dia kena wisel...ada sebab kenapa org tua tua tak bagi bersiul atau wisel di tengah malam. 

Yang ambil khodam ini saja tok akan terangkan apa fungsi wisel itu.

Tapi kalau pandai bersiul maka x perlu wisel lah. 


Mahar bagi khodam ini bukan kecik kecik anak. Kalau tok bagi murah Kang dapat pada yang salah guna. Itu fungsi Wang ( raja dlm base Korea ) kalau xda Wang maka Dunia pun boleh huru hara. Susah juga ya.ada Wang pun huru Hara.xda Wang pun huru hara.hurmmm


Mahar bagi khodam singa emas ini ialah

Rm 2500/ekor 

Rm1500/ekor


Jika berminat, boleh pm Puan Kai 


01111701048






No comments:

Post a Comment

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

SEDIKIT PESANAN BUAT ANDA