Translate

1.4.23

BIDA DARAH NAGA

 

D1





D2


BIDA BERMULA JAM 9 PAGI BERAKHIR JAM 9 MALAM . 

BIDA AKAN STOP PADA NILAI MAKSIMA RM350

BIDA BERMULA PADA NILAI RM35 



Geliga DARAH NAGA 


Ini ialah apa yang di berikan Permaisuri Urduja kepada tok sebagai GELIGA DARAH NAGA , namun jenis ini di berikan peruntukan sebanyak 10,000 Askar lelaki dan wanita yang berpakaian serba merah  seperti warna permata ini. 


Untuk elak kelebihannya hilang jika batunya hilang akibat kecuaian sendiri, anda boleh rendamkan ia ke dalam air hujan/zam zam selama 1 malam dan kemudian meminumnya dengan berniat :


" Ya Allah hamba bermohon di pindahkan kelebihan permata ini ke dalam badan hamba "


Namun tok tak galakkan kerana kesan sampingan ke atas badan tetap ada antaranya ialah anda mudah sensitif dengan hal hal bencana, malapetaka , dan tanpa bukti anda akan menjadi terlalu mengikut perasaan. Jadi jika anda mahu meminum dan memindahkan ia, anda perlu berwaspada akan perubahan ini. 


Permaisuri Urduja memberitahu tok dengan tersenyum bahawa " Sila kanda bersedia, tidak lama lagi dunia akan huru hara , kami di sini sudah melakukan persiapan yang perlu untuk membantu mereka yang memerlukan". Suka lah dia kalau nak perang perang ni, org lain kalau boleh muka serius saja, dia boleh senyum. hurm.... tok cuma terbayangkan ...apalah nasib anak anak kita kalau ia benar terjadi. Katanya lagi " musuh yang ada tidak kelihatan, bayangnya juga tiada namun baunya tetap tidak mampu di selindungkan, semakin lama semakin dekat baunya , jadi berhati hati ". tok cuma terdiam.. apa yang mampu kita buat di dunia ini hanya sekadar apa yang kita ada. bagi yang tidak ada?.. tidak ada apa apa ilmu, pengetahuan , tahunya nak seronok.. apa akan berlaku kpd mereka, cuba bayangkan. 


Permaisuri Urduja juga memberi hint kepada tok bahawa ada manusia yang sudah lari masuk ke hutan, di Malaysia juga sudah ramai , cuma org saja tidak tahu.. mereka sudah membuat persiapan, seorang ketua akan bangkit bersuara dan suaranya kelak akan membuatkan hati dan jiwa manusia di bumi ini kembali bangun..... jadi harap apa maksudnya. Yang Pasti bukan tok lah orgnya . kita belum tahu siapa. 


In Sha Allah dengan izin Allah geliga ini di berikan 1 lagi kelebihan iaitu ia bukan sahaja utk menjadi perisai pemilik dari sihir malah ia boleh menjadi perisai bagi manusia nyata yg ingin menzalimi, In Sha Allah,. semua atas kekuasaan Allah juga. 

Selain Itu ianya juga berkebolehan untuk 


Kekebalan diri ( jika ditetak ataupun ditikam inshaAllah tidak akan terjejas kulit )


Kekuatan darah pahlawan 


Geliga ini telah dititiskan dengan darah Naga Di ALAM Sana sebagai penguat tubuh badan dan digeruni sesiapa sahaja. 


MAHAR : RM350 


BARANG ADA PADA PUAN KAI. PM DIA . 01111701048 






7 comments:

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....