Translate

8.4.23

BIDA CINCIN LAKSAMANA LATIF

 





BIDA OPEN. 

BIDA TAMAT PADA 2PM 9/4/2023 

BIDA MULA PADA NILAI : RM50 

BIDA TAMAT PADA NILAI MAKSIMA : RM500 


Ingat lagi tak cincin LAKSAMANA LATIF yang pernah dimaharkan dulu ? Haaa hatni PEROLEHAN Sama haritu . Cuma tok peramkan dahulu sebab tok nak pakainyaa dahulu Dan sekarang tiba masanya tok lepaskan ia. 


Cincin ini telah dihadiahkan oleh laksamana latif dari kerajaan Batu Putih Yang dibawah pemerintahan raja yang berhati mulia dan disayangi rakyat jelata. 


Kerajaan Batu Putih merupakan sebuah kerajaan yang tersangat maju dan gah kerana mempunyai hasil bumi yang banyak dan mewah. Kerajaan tersebut Kaya dengan hasil hutan seperti pembalakan, pertanian dan sebagainya. Kerajaan ini mempunyai 88 jajahan Yang dibawahnya mempunyai pentadbiran Yang amat dahsyat Dan disegani. Kenapa tok cakap pentadbiran Yang dahsyat ? Sebabnya pentadbiran dalam kerajaan ini amatlah teratur dan rakyatnya hidup dalam keadaan Yang harmoni Dan bersatu padu. Kerajaan ini juga terkenal sebagai sebuah kerajaan Yang memiliki wanita wanita Yang cantik dan rupawan. Kalau macam Kita sekarang ni, macam wanita Di Rusia haa begitulah. Lawa lawa belakaaaa. 




Oleh Yang demikian, terdapat seorang raja daripada Kerajaan Angin Pahat berkenan dengan puteri Lana Rimbun. Puteri ini amatlah cantik Dan rupawan Yang merupakan anak kepada Raja Riwambun Mohina iaitu pemerintah kerajaan Batu Putih. Raja kerajaan Angin Pahat ini bernama Medan Arjuna. Raja ini telah jatuh hati kepada Puteri Lana Rimbun sejak pertama Kali melihatnya. Bak kata orang sekarang ni , cinta pandang pertama lah. Macam tok dulu haha😂 . Kononnyaaaa. Raja Medan Arjuna ingin menikahi Puteri Lana Rimbun tetapi telah dihalang oleh Laksamana Latif kerana Laksamana ini juga menyukai Puteri tersebut. Maka bermula disitu lah pendustaan telah berlaku Dalam kerajaan Batu Putih. Laksamana tersebut merancang untuk membawa lari Puteri Lana tetapi rancangan ITU telah diketahui Dan terbongkar. Raja Riwambun mengetahui tentang rancangan tersebut Dan murka kepada Laksamana Latif sehingga menyebabkan Laksamana Latif dibuang Dari kerajaan Batu Putih. 




Laksamana tersebut telah dibuang jauh Dari kerajaan Batu Putih Dan dia datang berjumpa tok di tempat tok buat ritual iaitu di Gunung Medan . Masatu, tok duk bakar ubat nyamuk sebelum tok buat ritual maklumlah Dalam hutan banyak nyamuk. Lepastu tiba tiba tok perasan yang Ada kelibat dicelah celah pokok besar Di belakang tok. Tok mula mula buat taktau jerlah sebabnya tok ni Jenis malas nak amik tahu mungkin ada Babi Kan. Pastu tiba tiba belakang tok Rasa macam Ada angin Yang kuat sangat dan menyerang tok. Tok sempat pertahankan diri dan tok menepis serangan tersebut. Setelah tok menepis serangan tersebut, tiba tiba muncullah seorang lelaki Yang berpakaian seperti pahlawan dengan memakai baju hitam Dan mempunyai tubuh Yang tetap Dan sasa ( sado ) lah gittew.  Lelaki tersebut telah menyerang tok sehingga menyebabkan tok sedikit kebelakang Dan masatu tok terpaksa menggunakan jurus. 




Lelaki itu menyerang tok dengan bertubi tubi tetapi tok berjaya menepisnya Dan membuatkan lelaki tersebut jatuh. Beberapa saat kemudian, lelaki tersebut bangun semula Dan menyerang lagi . Akhirnya tok pon tidak tahan diserang, Dan tok pon memulakan langkah penyerangan tok. Tok menyerang Dan berlawan juga dengan lelaki tersebut sehingga terapung terapung di antara celahan pokok Yang gelap. Mungkin masatu orang akan nampak macam alien lah. Kami berlawan lawan sehingga lelaki bertubuh sasa itu terjatuh Dan bibir Dan hidungnya telah berdarah. Lelaki tersebut berkata " cukuplah cukup aku mengalah  Dan Kau sudah menang ". Lelaki tersebut memperkenalkan dirinya sebagai Laksamana Latif dan menceritakan kisahnya kepada tok. Laksamana tersebut telah berkata " kuasa Kamu lebih hebat Dari aku ". Masatu tok sedikit tergamam dengan kata kata tersebut. 




Beberapa minit kemudian lelaki tersebut menghadiahkan sebentuk cincin kepada tok Dan berkata " berilah cincin ini kepada sesiapa Yang berkehendak dan jika orang itu Dalam kesusahan, aku sedia membantu " Dan berlalu pergi .Laksamana ini memberitahu kelebihan cincin ini iaitu 




Sebagai perisai sihir 


Menguatkan diri lebih perkasa 


Kekebalan tubuh badan 


Memancarkan aura Dan kharisma peringkat tinggi 


Dapat membuka aura Yang berguna untuk pagar diri Dari kejahatan 


Terhindar Dari segala sial 


Membuat musuh Jadi lupa tujuan menyerang 


Pemagar rumah melindungi keluarga 


Menolak energi negative 


Dapat mengetahui serangan ghaib 


Dilindungi jika Dalam kesusahan 


Memiliki kemampuan spiritual 


Memiliki energi suatu benda pusaka 


Setiap pembelian akan mendapat satu kupon cabutan bertuah bagi memenangi Goldbar 999. Untung ke rugi beli barang tapi dapat emas percuma ? Hehehe . 



MAHAR : RM500 


PM PUAN KAI 

01111701048 



8 comments:

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....