Translate

13.4.23

GADIS PERAWAN SOLD OUT

 




SOLD OUTTTT TAK SAMPAI SATUUU JAMMM ! 

TAHNIAH TN FAISAL DARI AUSTRALIA .. 


Assalamualaikum wbt dan salam bahagia semua... 


Perolehannn panassss ! Baru jerrr 5 minit lepasssss. Seorang gadis perawan yang cantik jelita datang berjumpa dengan tok untuk menjadi pendamping manusia. Katanya beliau sanggup berkhidmat Dan melakukan apa sahaja untuk si manusia yang hendak berdamping dengannya . Daraaaaaa mareyyyyy. 

Biodata : 

Namanya Cempaka Sari . Tinggiinya yang hanya 155cm. Kecik molek jer orangnya. Berkulit putih seperti Susu. Bermata coklat yang menawan. Berambut ikal paras pinggang serta beralun. Berpakaian putih Dan seksi yang menampakkan bentuk badan Dan lurah serta kainnya Yang nipis menampakkan kulitnya Yang gebu itu . Berhidung mancung dan bentuk muka yang sangat Indah dipandang. Berperilaku manja semanja manjanya. 

Jenisnya ini Jenis khodamul insan. Boleh dijadikan gundik ataupun pemuas nafsu lelaki atau penjaga rumah ataupun energy Yang digunakan untuk pengamal mistik serta boleh dijadikan apa sahaja yang anda mahu ia lakukan. 


MAHAR : RM4444.44

FAST GRAB : RM1111.11


PM PUAN KAI , BARANG ADA PADA DIA TAPI YANG KENA POSNYA TOKKK JUGAKKK. 


01111701048 


7 comments:

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....