Translate

1.4.24

BATU HIKMAT KOTA RUNTUH SOLD OUT

 





SOLD OUT ! SOLD OUT ! SOLD OUT ! 



Berat
Tumpat
Berkilat
Bermanfaat Ampuh


Assalamualaikum wbt dan selamat pagi semua . Salam Ramadhan . Harini baru sempat tok muda nak menulis description mengenai batu hikmat ini . Batu ini diperoleh daripada kerajaan kota runtuh iaitu dibawah pemerintahan Ratu Sabiqin . Perjalanan untuk mendapatkan batu ini juga amatlah sukar kerana ianya disimpan rapi dan kemas didalam istana . Keliling batu ini dipenuhi dengan askar askar yang menjaga nya dan ia juga mempunyai senjata seperti pedang yang terapung . Ada 7 pedang sakti yang mengelilingi batu ini dan melindunginya .. memang tiada siapa pernah pegang dan ianya amatlah sulit sehingga tok berjaya untuk mendapatkannya hasil persetujuan Ratu Sabiqin . 


Nampak seperti batu biasa tapi ia berbisa . Batu ini mempunyai aura yang sangat besar sehingga membolehkan pemilik baharunya menjadi seorang yang kebal jika dalam keadaan darurat . Ditetak tidak lut, ditembak tidak tembus . InshaAllah . Itulah antara kelebihan batu hikmat ini . 


Jika kamu memiliki batu ini , maka nescaya kamu di kerajaan sana menjadi seorang penghuni bahkan bakal menjadi pemerintah satu wilayah di bawah jajahan Ratu Sabiqin.  Ratu Sabiqin akan menghadiahkan kamu satu kerajaan untuk kamu memerintah .


Pemilik batu ini akan merasai satu perasaan yang sukar untuk diperkatakan . Pemilik dihadiahkan pakaian seperti seorang pemerintah yang agung dengan adanya suit perisai dan pedang emas yang berisi berlian di sekelilingnya. Hal ini hanya orang hebat dan pandai sahaja akan nampak pada pemilik ini dan ia akan disegani . Jika kalian kasyaf, inshaAllah kalian nampak auranya itu . Jika kalian tidak kasyaf, maka kalian hanya akan merasai sahaja . Dun worry ianya tetap ada.  


Kelebihan nya menyeluruh . Batu hikmat ini akan menurut segala perintah kamu . Jika tidak Harini, mungkin besok . Jika tidak besok, mungkin suatu hari nanti . Tapi, perjanjian Ratu Sabiqin kepada anda ada satu . 

" Jika kamu pandai menjaga batu ini dan tidak gunakan ia kearah kejahatan, maka apa yang kamu inginkan akan tertunai " 


Itu ialah janji Ratu Sabiqin kepada anda . 

Batu ini sekadar disimpan . Tak perlu nak buat loket ka cincin ka haa tak payah duk kalut . Wat rilek rilek sudah . 

Ini batu sakti walaupun rupanya biasa biasa sahaja . Tetapi, jaga lah sebaik baiknya . 



MAHAR : RM9999

Promo Ramadhan : rm5555

Fast grab : Rm1200




Sila
 Pm Puan Kai 
01111701048






6 comments:

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....