Translate

8.4.24

( Video sudah ada ) ZABARJAD WALI PROMO 3 HARI

 



Lampu Kuning



Lampu UV yg menunjukkan sifat sebenarnya







Ruginya sapa yang tak grab zabarjad wali ni . Sebenarnya ada kelebihan khusus yang tok tak ceritakan di blog dek kerana kalau kite cerita, takut nanti ada yang sakit hati dan akan attack blog dengan pelbagai cara.  Meh sini tok ceritakan sedikit sebanyak mengenai zabarjad wali ini . 


Kelebihan dia khusus untuk penarik kekayaan . Sebenarnya, ia lebih rare jika nak dibandingkan dengan batu batu geliga geliga yang pernah tok maharkan sebelum ini . Jika hampa menilai dengan mata kasar, mungkin ada yang akan cakap biasa . Tapi ada yang cakap luar biasa . Kenapa ? Kerana batu ini pernah suatu ketika dahulu digunakan oleh seorang raja untuk membangunkan sebuah kerajaan besar.  Kerajaan besar wehh.  Bukan bishe2. 

Batu ini banyak jasanya. Pemiliknya seorang wali dan dipinjam oleh seorang raja untuk membantu membangunkan kerajaan nya yang kini menjadi sebuah kerajaan besar dan maju.  

Batu ini amatlah berharga.  Tok letak mahar murah bukan sebab kelebihan nya sikit, tetapi sebab nak membantu hampa untuk hampa grab lagi2 sekarang ni musim nak pakai duit . Jadi, tok harap dengan adanya batu ni, bolehlah membantu hampa sedikit sebanyak . Batu ni sebenarnya sangat unik. Cantik . Indah . Rare.  Tok akan cakap hampa ni kurang berpengetahuan jika hampa tak grab ketika hampa tgh ada modal.  Time time ni ler kite kena kembangkan harta kita .  Zabarjad wali akan membantu untuk menggandakan harta hampa . Memberikan harta . Dan memudahkan urusan hampa . Lagi hebat dari geliga geliga kekayaan yang hampa duk mahar sebelum ini . 

"RUGI TAK GRAB" .


Nanti takdak dah keluaran sebegini.  





Detail : 

Ini Ialah Zabarjad Wali dan kebetulan di berikan kepada Tok Muda semalam dari Salah 1 jajahan Kota Runtuh.

Di miliki oleh seorang wali Bangsa Bunian yang sudah meninggal dunia, Batu ini kelihatan BIASA bukan?

Haa tok sebenarnya sedang tunggu Lampu UV utk menunjukkan keindahannya, tapi nampaknya pemaharnya sahaja bakal melihat keindahan fizikalnya. 

Kelebihannya :

Penarik kekayaan melalui khodam yang menghuninya yang juga seorang wali dari Kalangan Jin Islam yang sentiasa mendoakan keberuntungan pemilik

Penunduk manusia dan Jin

Wibawa yang tinggi

Mampu menghadirkan rezeki dalam pelbagai bentuk.

Permaharan item ini akan di berikan amalan ringkas utk berjumpa dampingan geliga ini , kalau x nak amal pun takpa, x jumpa lah orgnya utk berkenalan. 

Barang ni cuma ada 1 dan pada awalnya nak di maharkan pada nilai RM 5000, 2 pelanggan sudah di maklumkan mengenainya namun tok ingat nak maharkan RM 3000 sahaja.

Nama wali yang menjadi pemilik asalnya akan di berikan kepada Sang Pemahar utk di hadiahkan Al Fatehah seterusnya mendapatangkan kelebihan dan berkah, Nama penjaganya juga akan di berikan utk menajamkan kelebihannya. 

Geliga ini tidak perlu di pakai sebagai cincin, cukup sekadar di miliki. 

Geliga yg kelihatan biasa ini hanya kelihatan biasa di mata manusia biasa, namun bagi anda yang kebanyakan sudah menjadi luar biasa In Sha Allah mampu melihatnya dengan saksama.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi Puan Kai di:

01111701048 /01133012715


MAHAR
RM 3000 SIAP POS 

Promo 3 hari : RM1500

Sale aidilfitri : Rm550 

+
FREE GIFT RAHSIA




5 comments:

  1. Aura dia sangat kuat dan ada yang sangat istimewa pada geliga tersebut. Mungkin asbab itu ianya menjurus kepada kekayaan.
    Cuma belum ada gerak dan rezeki untuk memiliki buat masa ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah Tok Batin memang ada anugerah dan ilmu mengenal hal yang tersembunyi dan Gaib

      Delete

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....