Translate

4.4.24

BATU KHAS KEKAYAAN SOLD OUT

 



Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Alhamdulillah diatas ialah batu khas untuk kekayaan dimana sesuai laa sekarang ni kat kat nak raya orang nak pakai ongkos yang banyak.  Batu diatas tok taktau pa nama dia tapi ia khas untuk kekayaan . Itu apa yang diperkatakan khodam yang ada pada batu tersebut. Nak dapat batu ni punyalah susah tapi tok usahakan juga sbb ada yang bertanya mengenai batu kaya . 

Haa hampa mau sangat na . Nahh ni lah batu kayaaaa. Diberikan oleh kerajaan kaya yang dikerajaannya sangatlah maju dan semua rakyatnya kaya raya .  Khodam yang ada pada batu ini ialah sejenis khodam baik yang sememangnya berfungsi untuk kekayaan . Pakaiannya bersalut emas dan mempunyai kalimah Allah di dahinya . 


Nama khodam : 

Batawa kali 


Khusus untuk KEKAYAAN. 

Cara kerjanya sangat misteri . Ia boleh memberikan kekayaan kepada anda dalam pelbagai cara . InshaAllah .  Tup2 dapat wang baht bawah sofa . tup2 dapat wang rupiah dalam almari baju.  Tup2 bawah bantal . Haa begitulah yang diperkatakan mereka kepada tok mengenai cara kerja sang khodam kaya . Ini khas untuk orang yang terlampau nak kaya . Haa hampa teringin sangat nak merasa kaya . Nahh tok persembahkan kepada anda batu khas untuk kaya.  Dia takdak untuk kelebihan lain na. Dia ada untuk kaya sahaja . Khodamnya khodam alami.  



MAHAR 

RM7777.77

Fast grab : rm5500
rm4500
Rm3500

Rm 2000

Pm puan Kai 
01111701048





No comments:

Post a Comment

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....