Translate

17.4.24

SALE 24 JAM GELIGA PANCHAR LANGIT SOLD OUT



















































SOLD OUT SEMUA !!!!



Barang super rare mai dah . Lama jugak tok duk peram ni sebelum tok nak tulis disini . Siap suruh Pm puan Kai lagi kalau nak tahu kelebihannya . Bukan apa, tok takmau tulis kat sini pasainya ramai sangat yang salah guna blog tok ni . Ada yang meniru penulisan tok ni untuk meniaga barang sendiri. Kalau jadi reseller tok tak kisah sbbnya barang mai daripada kita . Tapi, kalau jual barang sndiri tapi guna penulisan tok ni jadi salah. Aiii tak kena lagutu na . 


Baiklah, review geliga ni dari sebelum raya lagi tapi malam ni baru smpat nak tulis mengenai perihal geliga ni . Ini ialah geliga panchar langit . Mengapa nama dia panchar langit ? 

Ini kerana geliga ini memancarkan auranya sehingga kelangit dari segenap penjuru.  Barang sesiapa yang memiliki geliga panchar langit ini, maka inshaAllah dengan izin Allah SWT , apa yang dikehendaki, semua termakbul . InshaAllah . Macam tok duk cakap la,, dunia mistik ni takdak apa yang mustahil . Semuanya sukar dijangka dan misteri . Geliga ini inshaAllah mampu untuk menggegarkan alam bunian dan alam jin jika pemiliknya seorang manusia waima manusia biasa yang tidak kasyaf.  Bagaimana ia berfungsi ? 

Ia berfungsi secara ghaib. Kebal secara ghaib.  Halimunan secara ghaib . Peroleh kekayaan secara ghaib.  Semua ghaib.  Tapi batang diperoleh nyata.  Bagaimana terjadi ? 

Hampa toksah amik tahu lah, yang penting hampa dapat apa yang hampa mau . Betul tak ?? 


Baiklah, ini juga merupakan geliga untuk kekayaan . Mungkin last stok tok keluarkan . Ini pun tok dapat sebelum raya lagi . Nielas raya ni, xdak mai dah geliga kekayaan ni . Xdakk . Jadinya, geliga ini tok akan memaharkan kepada sesiapa yang berkehendak . 


GELIGA KEKAYAAN SUPER RARE.  


Rugi sapa tak grab . Ini berkhodam ya . Khodam yang berada di geliga ini ialah khodam emas.  Same meaning dengan khodam kaya.  Yaaa kaya.  Hampa mau ? 


Ini lah masanya . Kekuatannya menyeluruh.  Mampu menjadikan pemilik kenal, halimunan, memberikan gerak yang ghaib kepada pemilik sekiranya diserang musuh. 

Banyak sebenarnya tok nak ceritakan tapi malam ni tok berasa penat sangat.  Jari lenguh2 . Biasalah faktor usia . (Bytheway, i muda lagi) Hahahahah gurau2 . 


Mahar ni mahar yang diletakkan oleh ratu pemerintah di kerajaan ini . Nama kerajaan ini ialah kerajaan kaya  . Tapi tok nak buat promo kaw2. 



MAHAR ASAL : RM9999

MAHAR PROMO : RM6666



SALE 24 JAM : RM550



PM PUAN KAI 
01111701048 

6 comments:

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....