Translate

2.4.24

BIDA GELIGA RAJA HITAM POWER SAKTI




 






BIDA OPEN . 

BIDA START 10 MALAM 2/4/2024 

BIDA TAMAT 10 MALAM 3/4/2024

BIDA MULA PADA NILAI RM100 DAN BERAKHIR NILAI MAKSIMA RM6000


BIDA HANYA SEBIJI GELIGA SAHAJA . 


FAST GRAB : RM3000 SEBIJI 

RM4000 SEPASANG 


NO JOYBID . 





Ini yang paling Rare perolehan kita baru ini pemberian Ratu Sabiqin



Geliga ini berbentuk seperti telur dan ini merupakan salah satu item rare yang kita baru peroleh.  Untuk tok peroleh geliga ini juga banyak rintangan sebenarnya yang perlu tok hadapi.  Antaranya ritual untuk mendapatkannya itu memakan masa yang agak lama dan agak sukar serta sedikit mencabar untuk tok muda . Geliga ini merupakan geliga raja hitam power sakti.  

Geliga ini dijaga rapi di istana kota runtuh iaitu di istana Ratu Sabiqin yang merupakan isteri tok di alam sebelah.  Geliga ini mempunyai penghuninya yang tersendiri yang terdiri daripada golongan Raja raja yang langka dahulu kala . Item ini juga mempunyai kesaktian yang tersendiri yang hanya pemilik sahaja dapat mengetahui dan merasai kelebihannya. Geliga ini sinonim dengan kemegahan kebesaran raja raja bersatu .. oleh yang demikian, untuk memilikinya juga perlulah mendapat persetujuan dari raja raja bersatu . Tok perlu pergi berhadap dengan 3 buah kerajaan demi mendapatkannya . Bagaimana caranya itu, tidak perlulah tok muda ceritakan kepada anda kerana jika anda seorang yang liberal ataupun seorang yang tidak percaya akan mistik, anda pasti akan mengatakan tok hanyalah berhalusinasi ataupun tok muda hanya menipu semata mata . Tapi, bagi yang bijak pandai, dan yang tahu, mereka pasti akan percaya .. tetapi, kalini tok memilih untuk berdiam diri sahaja daripada menceritakan jalan cerita semasa proses tok mendapatkan geliga geliga ini . 


Perjalanan untuk berjumpa dengan raja raja kerajaan lain itu sangatlah sukar dan mencabar kerana banyak sungguh dugaannya . Jadi, kepada sesiapa yang menjadi pemilik geliga ini nanti, anda harus memastikan yang diri anda itu menjaganya dengan baik . Cara penjagaannya tidak susah . Anda hanya perlu menyimpannya didalam kain kuning dan cukup sekadar menyimpannya sahaja .


Tiga kerajaan yang tok muda perlu mendapatkan sokongan untuk tok muda mendapatkan geliga ini ialah 


Kerajaan Bintang - kerajaan ini merupakan kerajaan besar yang mempengaruh di sebelah utagha 

Kerajaan Naga - kerajaan ini merupakan kerajaan yang memerintah pintu alam ghaib . Jadi, tok juga memerlukan persetujuan daripada kerajaan naga untuk mendapatkan geliga ini serta untuk mendapatkan keizinan untuk membuka pintu alam ghaib kepada pemilik baru 

Kerajaan Nakawan - merupakan kerajaan yang satu satunya yang boleh mempengaruhi banyak kerajaan lain 


Jika anda seorang yang baik dan memikirkan masa depan anda, keluarga anda , anda seharusnya bijak dalam memilih option untuk anda maju kedepan . 

 Jika anda mengatakan anda tidak percaya akan benda mistik, jadi mengapa anda percaya akan sihir ? Mengapa anda mencari bomoh untuk mengubati sakit anda ? Mengapa anda percaya akan toyol yang boleh mencuri wang dan memberikan kepada anda ? Ini kerana semua ini sudah terbukti . Perkara mistik ini adalah perkara yang rahsia . Ia ajaib dan pelik . Hal ini kerana ada yang hidupnya kaya raya hanya disebabkan ia menggunakan khidmat khodam . Ada ya ada . Ini kisah benar dan ada segelintir dari anda pun tahu akan hal ini . 

Kelebihannya banyak . Jika tok menulisnya di sini maka sampai esok pun tidak akan habis . Jika ia nya tidak power, mengapa tok harus bersusah payah untuk mendapatkannya ? Buat apa tok perlu sakit2 badan guna tenaga dalaman tok demi mendapatkan geliga yang rupanya macam telur ? . Yaa ini kerana khasiatnya dan kelebihannya yang boleh merubah hidup seseorang inshaAllah . Anda mahu kaya ? Anda mahu sihat dan bebas dari sihir ? Anda mahu kebal ? Anda mahu diri anda seperti panglima yang gagah ? 

Baik lah .. kita ikhtiar melalui cara ini . Ini mungkin jalan yang tertulis untuk anda . Semuanya diatas keizinan Allah SWT . Jika Allah tak izinkan, maka kita pun takkan berjumpa disini .. 

 
Item ini hanya ada 2 sahaja ... 


MAHAR :- 

Sepasang : RM8000

Promo : rm4000

Sebiji : RM6000

Promo : rm3000



Nego mari .. 



BERAT, TUMPAT, BERKHASIAT TINGGI, KING SUPER RARE



Pm puan Kai 

01111701048



 

25 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Pembida legend paling tinggi setakat ni ... Ada sesiapa mahu masuk ka ? Aii lagi 13 minit niii

      Delete
  3. Replies
    1. Tuan hambamuAllah, sila PM puan Kai untuk pengesahan id na . 01111701048

      Delete
  4. Alhamdulillah terima kasih semua yang sudi join bida... Sila tgk page selepas ini untuk item selanjutnya . Terima kasih .

    ReplyDelete
  5. yg lain boleh lihat halaman Zabarjad Wali, tok dah update gambar dan videonya, amat menarik sekali

    ReplyDelete

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....