Translate

8.4.24

PANCHAR DEWI (ITEM GILER HOTTT ) SOLD OUT


                                                  


5A











4A














3A











2A











1A



Geliga jutawan mahar tak masuk akai mai dah . Dia mai lagiiiiiii bak ang. Susah nak habaq noh. Terkedu tengok item pemberian Ratu dewi ni . Comel ( ITEM GILER  molek indah sungguh. Barang rare barang boek ni boss. Penghuninya pun not bad. Setiap geliga ini mempunyai penghuninya tersendiri. Aura molek . Ibarat rumah dia lerr.. Dio mari dengan aura kayoooii. Sapo tak mau kayo ? Tanya orang gila pun mau aih. Istilah mau kaya disini ni , bukannya hampa duk terlongok tak pi reja , duk nganga tadah duit turun dari langit. Arrr gedebuk jatuh duit juta juta. Amboi . 

" Kerja itu satu ibadah " . 

Hampa nak apa2 pun dari Allah SWT, hampa kena berdoa dan meminta kan . Haa samalah dengan istilah kaya disini . Dan bukannya pi sembah geliga minta duit. Eh no no . Bukan lagutu nah. Tok tak pernah ajar hampa pi sembah batu untuk kaya.  


Yang pernah mahar geliga kaya ni, amalan depa kepada Allah SWT. Depa perkuatkan iman depa . Depa ikut cakap apa yang tok minta depa buat . Contoh, jangan tinggal solat kalau nak berjaya . Yaa depa buat. Alhamdulillah . Walaupun sebelum ni solat celang celup . Tapi, sebab depa nak ubah nasib depa, ubah diri depa , jadi depa buat. 

" Usaha takkan pernah mengkhianati hasil " . 


Solat jangan tinggal 
Puasa jangan tinggal 
Tinggalkan benda yang Allah larang 
Rajin rajin bangun tahajjud 


InshaAllah dengan sedikit bantuan khodam, anda akan berjaya . 


Berapa kali tok nak habaq ni, tok guru tok pernah cakap 

" Ada orang cerdik pandai dia gunakan jin untuk mendapat kekayaan . Dan kekayaan itu dia guna untuk orang lain juga " 

Pernah tak hampa dengar ayat ni " dalam rezeki kita ada rezeki orang lain juga " . Haa maknanya hasil yg hampa dapat tu, sedekahkan sedikit pada orang lain . 

Jadi, geliga panchar dewi ini dia akan membantu anda untuk mendapat kekayaan . Sebenarnya macam tok duk habaq sebelum ini, dewi ni kelebihan dia lebih dari khodam yang hampa duk mahar tu . Sahabat tok sendiri, dia bersahabat dengan dewi angin tetapi dewi ni muslim . Asalnya pun dia bukan muslim tapi sahabat tok ni dia Islamkan dewi ni. Dia bernikah dan mempunyai anak dengan si dewi ni. Dialam sini pun dia ada anak dialam sana pun dia ada anak . 

Dewi ni banyak jasanya pada sahabat tok dan keluarganya disini. Sebagai contoh, jika sesiapa yang sakit, tak kira sakit apa, dewi ni akan membantu melalui sahabat tok ni . Contoh yang lain, pernah sekali sahabat tok ini takda duit untuk dia makan dengan family dia , jadi dewi ni membantu dengan cara memberi rezeki melalui harta. Dewi ni memberikan sedikit harta kepada sahabat tok ni . Hampa tau harta apa ? Secara tiba tiba taktau laa lagu mana , bawah bantal dia ada sekeping emas berbentuk petak. Berat wooo . Sejak dari situ, kehidupan sahabat tok ni berubah . Alhamdulillah bahagia ja sampai sekarang walaupun ada dua bini tapi berbeza alam. 

Jadi, kita nak kaya atau nak miskin tu, atas mindset kita sendiri . Orang tamak selalunya rugi. Heheh. 


Geliga ni jnshaAllah hampa hanya perlu simpankan dia didalam kain kuning. Tak perlu buat cincin . Ckup sekadar simpannya sahaja. Dewi dewi yang ada di setiap geliga ini cantik orangnya. Hanya pemahar sahaja akan dapat gambarnya. 😚

Tok bagi harga gila2 dekat raya ni . Promo sampai raya ketiga sahaja.  


MAHAR ASAL : RM3000


MAHAR AIDILFITRI : RM450 


Kos pos FREE . Tok muda belanja . 



Pm puan Kai 
01111701048

.





5 comments:

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....