Translate

2.4.24

SISTEM DI KETATKAN

  Sistem keselamatan di ketatkan pada semua blog Paduka Group.

Ada 1 Individu yg melakukan Joybid di Blog Legasi dan membuatkan pelanggan lain menghadapi kesukaran untuk bertanding Bida. 

Oleh demikian Selepas ini hanya Id Gmail asli sahaja yang boleh membuat komen, Bagi mereka yang gagal melakukan Komen, sila PM 01111113044 untuk melakukan pengesahan ID dan bagi ID Gmail baharu juga ( nama yang tidak di kenali ) perlu melakukan pengesahan di Nombor Yang sama.

Sistem Komen juga akan di Kunci dan di lepaskan setiap 10-30 Minit sekali.

Sistem Broadcast melalui Whatsapp juga masih tetap kami jalankan seperti biasa untuk mereka yang sudah mendaftar, Bagi mendaftar di sistem broadcast, sila PM nama anda di 01133012715 / 01111701048 ( 2 Nombor ) dan save nama kami, Sistem broadcast hanya akan berlaku sekiranya kedua dua pihak SAVE satu sama lain. 

Terima kasih


------------------------

Pesanan Halus,

Yg cuba hantar tadi tu.. Barang x lepas ilmu belum cukup, sila hantar sekali lagi untuk Tok Muda menilai jenisnya ya, Lepas Tok Muda nilaikan Tok Akan hantar semula yang lebih sempurna kepada anda. 😆😈👎

13 comments:

  1. Ni mesti bid letak harga tinggi..pastu dah dpt tak nak bayar harga bid..btol2 mnyusahkan org

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab tu hidup org mcm ni Kekal di takuk lama. Sbb org yg dah kaya...dah senang dia xda masa kacau org.

      Delete
    2. Joybid jenis ltk mahar tinggi terus ni lebih kepada busuk hati. Aniaya orang lain yg btl2 aim nk bid item tu. Barang dah bagus. Tok buka bid bg peluang elok sungguh dah. Tapi adalah sekor 2 ni yg jiwa kacau.

      Delete
    3. xkan kita nak buat mcm dulu, letak 1 sistem berbayar yg dapat detect ip dan semua maklumat mereka. dan cari depan pintu. bila dah sampai depan pintu takut pula nak keluar.

      Delete
    4. Ada ms kena sergah juga tok umat mcm ni. Elok2 ada bid,rule mudah. Sebab sekor 2 terus jd payah nk snipe last minit utk pelanggan blog.

      Delete
    5. Susah Jebat . Yg dok kacau tu kita tau sapa .dan org tu bukan org waras. Ada masalah mental. Main dgn org ada mental ni Paham2 je la.

      Delete
    6. Kalau sampai berani menyamar mengaku ayahanda habis org di tipunya . Kira habis meter dah tu dia punya gila

      Delete
    7. Ohh..manusia tu ke.haha..Panjang umurnya.

      Delete
    8. Tapi yang tu la Jebat tok tak rasa dia mampu main halus. Kalau dia mampu main halus , mana ada ayahanda2 berani sailang dia ( ada penunduk la maksudnya ) . cuma dia tu jenis berani pelik , gila tak kena tempat.

      Ni tok rasa newbie yg baru jumpa blog dalam time kita tak aktif di blog ni.

      Tuan rumah takda dia masuk dalam rumah, tengok rumah lawo... bila tuan rumah balik..mula la cempera nak buang tuan rumah . begitulah manusia...

      Setau tok la... gang lama semua dah move on, gang gang lama ilmu lama.... ni baru punya org..ilmu juga baru.. teringin nak sudi. maka SILAKAN

      Delete
  2. Replies
    1. tadi dia hantar lagi. hehe, nampak gaya bukan pengacau lama ni . rasanya newbie blog yang dok melihat lihat blog.

      dalam masa 1 hari dia terburu buru hantar 2x.

      1. dia kena tau bila dia dok baca di blog ni dan guna info di sini utk berniaga mistik. Auto Tok dah jadi Tok Guru dia. Mana boleh dia guna sihir utk sailang Guru sendiri HAHAHA.

      2. Tok hanya bagi 3x utk org sailang tok, dan kali ke 3 benda tu akan auto mantul entah bila tok pun tak tau.. lepas tu mula la nak masuk fb la tt la nak tuduh tok buat dia macam macam, padahal apa yang ada dengan tok ni auto..means..hang yang cari penyakit dulu.

      3. meh tok royak na.... kelemahan tok di bulan cerah yakni 12 melayu?. time tu la tok lemah.. so yang cuba nak sihir tu, acer try di 12 bulan islam kot mana tau ada nasib baik :) .... kalau hari tok lemah pun ilmu belum tembus, tok nasihatkan pi bertapa lagi 5 tahun dan semayang jangan tinggal, sadaqah pada yang benar layak ( yang ijabul doanya ) , yang x layak pun boleh ( dapat duit [pi beli dadah ). Kita dapat gak pahala sebab x tau apa niat dia, cuma x da la dapat kelebihan khas utk rohani.
      :)

      4. Kalau takda masa nak beramal, kena la beli brg mistik blog tok ni buat perisai badan. Atau belajar ilmu jurus jarak jauh atau ambik khodam dgn tok haha..

      Macam2 manusia...Ingat..ada org awak sudi.. awk xda apa apa. tapi ada org yg awkj sudi.. dia yg tatau apa apa awak yang ke gaung.

      Kail panjang sejengkal lautan dalam hendak kau duga. Astagfirullah

      Delete
  3. Apa la bulan Ramadhan pun nk main joybid dan sudi-sudi

    ReplyDelete
  4. Allahuakbar. Bila masa bangsa kita nak ubah budaya dan pemikiran kelas pertama. Cukup sudah kita dipecah-belah. Cukup sudah kita ditunggang. Bangsa lain dah maju ke depan. Kita masih buat benda yang tak cerdik.

    ReplyDelete

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....