Translate

7.10.24

CENDERAWASEH EMAS HYPER RARE 2024 SOLD OUT !!!!

 


SOLD OUT !!!

SOLD OUT !!!

SOLD OUT !!!


Terima kasih tn Awang Hitam 


Tediaaaa.. baru keluaq dari peti besi... 


Assalamualaikum wbt dan salam bahagia buat semua pelanggan pelanggan group paduka . Samada dari blog legasi, GB ataupun kedai ayah pay . 


Buat pengetahuan semua, diatas ini merupakan geliga berkhodamkan cenderawaseh emas kayangan yang paling hyper rare di tahun 2024 ini . Ini ialah senjata last tok muda yang akan tok publish pada tahun ini . Yang lain tok akan teruskan publish tapi bukan yang jenis hyper rare yang memang tok muda simpankan dalam peti besi tok muda . Tok akan keluarkan item dari peti besi hanya sekali dalam masa 5 tahun . 



Kalau hampa nak tahu, tok ada sebuah peti besi yang sudah lama tok simpankan dan tiada sesiapa pun tahu mengenai passkod peti besi itu . Hanya tok muda sahaja yang tahu passkod dan isi dalam nya apa . Waima puan Kai pun tak tahu . Dia cuma pernah tanya ada apa dalam tu dan tok muda jawab ada batu batu kesayangan. Dan dia terus cakap  " ok " . Hampir setiap hari tok muda duk lap peti besi tu . Bukan ada emas ke Perak ka duit berjuta tapi ada batu batu yang lagi berharga dari emas . 


Gila kaa batu lagi berharga dari emas . Orang gila ja cakap lagutu . Hahah biarkan mereka .. 

Meh tok cakap , kalau hampa diberi dua pilihan 


1. Emas seketul bernilai 1kg 


2. Alat membuat emas 



Mana satu pilihan anda ?? 


Sama juga , kalau diberi pilihan 


1. Duit rm1 juta 


2. Bisnes 


Apa yang anda akan pilih ??? 



Kalau nak mudah, anda akan pilih benda yang sudah ada lah kan . Tapi kalau habis, habis lah.. kalau bisnes, anda boleh run bisnes tu dan dapat lebih dari 1 juta dan ianya berterusan . 


Samalah dengan tok muda . 


Medium . Alat . Bahan . 


Itu yang tok muda suka dan simpan . 


Oke baik , batu ?? Tok muda simpan batu dalam peti besi ?? Apa jer batu ni boleh buat ?? 


Sebenarnya bukan batu yang buat . Tapi khodamnya . Dan yang memberi keizinan untuk benda ni terjadi ialah Allah SWT . Semua atas kehendak Allah SWT belaka. 


Baru baru ni, ada satu team perawat dari pusat rawatan terkemuka dan sememangnya terkenal di Malaysia dan Indonesia . Mereka contact tok muda dan menghantar surat jemputan untuk tok muda hadir ke pusat rawatan mereka sebagai tetamu jemputan dan merasmikan majlis mereka . Tiga orang daripadanya merupakan anak murid tok muda yang berjaya sehingga dapat membangunkan sebuah nama yang besar . Tapi sayangnya, tok muda tak dapat hadir diatas hal hal yang tak dapat ditangani . 


Baiklah, tok teruskan dengan item diatas . Kenapa dan mengapa tok muda sayang sangat 


Sepanjang 12 tahun tok muda berniaga anda ingat senang kan ? Kena sudi, org cuba nak santau dan macam macam lagi lah . Ramai dah peniaga macam tok ni dah gone akibat benda benda laguni . Jadi, ni lah antara medium yang tok muda simpan dan guna . Sebab tu tok sayang sangat. 


Kelebihannya khusus untuk 

Kerezekian 

Kekayaan 

Kehebatan 


Tok muda memang guna untuk kaya . Sebab tu dulu kaya raya .  Banyak bantuan khodam dan atas keizinan Allah SWT . Tiap bulan tukar kereta, ada bodyguard, ada bibik dan sebagainya . Tapi tu dulu . Sekarang ni, kehidupan yang tok jalani ni sudahpun indah . Ada bini yang muda, ada anak anak yang comel , hidup bersederhana . Tak mewah, tapi cukup . Alhamdulillah . 



Mahar Rahmah untuk item sebegini . Kalau nak up sampai rm25k pun, tu hak tok kan .terpulang pada tok lah . Tapi rm4k sudah mencukupi . Anda mau, anda ambik . Anda x mau, terpulang . Pilihan di tangan anda . 



Kod produk : gcenderawaseh
Bentuk : geliga
Kuantiti : 1 
MAHAR : RM 4000



MAYBANK
MYGEMSTONE 5510 1669 1626

 ========================


CARA PAYMENT BARU


Jika anda menggunakan MAYBANK APPS anda boleh terus scan QR code di bawah dan terus melakukan pembayaran dengan mudah sekali

Klik QR Scan Di bawah Apps dan lakukan verifikasi

Kini Anda Boleh Melakukan Pembayaran Melalui TnG E-Wallet Dengan Scan QR di Bawah

Boost E Wallet


Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 


MAYBANK E-WALLET






MAE



Maybank 551016691626 My Gemstone

ATAU

Paypal : mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Puan Kai ATAU Cik Diela Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama group paduka





PUAN KAI : 0178259540 / 01111701048






CIK DIELA : 0127845231 





PROMO PUTERI NAGA MERAH

  Puteri naga merah . Atau nama sebenarnya puteri Amber purnama merah . Sangat menawan wajahnya . Putih melepak wajahnya . Haiwan tunggakann...