Translate

6.4.23

GELIGA BERUKIRAN "ALLAH" PROMO

 

NAM A1






NAM 2A SOLD OUT

Ini ialah geliga yang di berikan Abah kepada Tok muda.. dia ada banyak, tapi tok cuma mahu 1 sahaja dulu. Mau lihat seberapa ramai yg mampu celik matanya. Baca dulu di bawah, jangan jadi pemalas untuk membaca, INGAT.. Mereka yang suka membaca PASTI berjaya. Yang malas akan terus Susah...jadi itu terpulang kepada kamu, jangan salahkan sesiapa di atas kegagalan kamu sendiri. 

Abah mengisikan ia dengan kekuatan Tenaga dalaman abah sendiri dan ia mempunyai kelebihan di dalam :

Pengasihan tinggi

Kewibawaan tinggi
 
Menghadirkan dampingan bebas ketika di perlukan..contohnya anda ni kosong, tak ada apa apa dampingan.. pada waktu itu anda di buli , di cabul, di rampok, di gendam, dan apa sahaja termasuk kemalangan. Tahukah kamu bahawa manusia dan Jin itu 1:11 sekarang?, kalau dulu 1:7 sahaja.. INI SPECIALNYA

1 Manusia dan 11 jin , maksudnya skrg jika kamu berseorangan, maka sekeliling kamu ada 11 jin yang mundar mandir melakukan urusan mereka. Maka kerana itu ulama berkata jika Allah membukakan 100% mata batin mu, maka dunia ini kelihatan sesak..kerana itu macam tok muda pun , tok hanya membuka level ikut apa yang inin tok lihat, jika nak lihat alam jin, ya Jin sahaja, jika mahu melihat alam Bunian ya Bunian sahaja, jika tidak ia bertindih, Imejnya menjadi bertindih dan urusan menjadi mustahil. 

Ok. sekiranya kamu di dalam kesusahan..nihh... kamu ga ada dampingan atau khodam pun. Tapi dengan geliga ini In Sha Allah ada sumpahan suruhan di dalamnya.. di mana ia seperti pasport.. jika kamu di aniaya, maka serta merta mereka di sekeliling kamu akan membantu auto dan pantas tanpa lengah. Jika ada 11, mungkin 7 atau 9 akan membantu kamu.. maka pada ketika itu jika tiba tiba kamu menjadi kuat, tiba tiba penjahat jatuh pengsan atau mereka mati, jangan tunggu lagi, segera melarikan diri. Jika kamu dalam situasi kemalangan dari tayar yang pancit itu ingin membawa kamu masuk ke gaung, mereka akan menolak kenderaan anda terhindar dari jatuh ke gaung...gerakan ini anda akan dapat rasakan sendiri kelak. 

Anda tidak boleh menyuruh kerana mereka bukan khodam kamu..ya kan..kamu emangnya ga ada khodam kok?... lalu tiada istilah mereka itu khodam kamu. Mereka hanya membantu kerana ada daya energy yang mereka geruni ada di jari kamu, itu sahaja. Adakah kamu tidak inginkan bantuan Gratis?..ya kalau ga mahu .. gpp. 

MAHAR PROMO

RM 220



4 comments:

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....