Translate

6.4.23

GUCHMANI X PROMO BEST

 



GUCHMANI X 3A



















GUCHMANI X 2A

















GUCHMANI X 1A


Geliga Ular cinta mani jenis ini belum pernah kita maharkan, maksud tok ialah Jenis warna putih atau yang datang dari Ular cinta mani putih atau org kita bilank Raja Cintamani.. apa apa warna putih tu raja lah ya... Raja atau menyediri jenisnya.. hah jawab.. Kalau kuning itu raja, jadi putih itu?... 

Itu yang di soalkan abah, ya masuk akal juga. 

Hewan yang bernama albino matanya merah, dan jenis ini adalah jenis rare kerana genetik, itu kalau di alam manusia, nah kalau di alam Ghaib pula?.. bukan kerana genetik..jika kerana geentik ya.. pastinya seluruh keturunan mereka albino bukan?.. terang mbah tersenyum. Albino itu terjadi kerana kekurangan zat semasa berlakunya proses genetik semasa pembentukan, ia boleh berlaku kepada sesiapa sahaja , jadi jika mahu di katakan dari genetik, ia tidak sepenuhnya benar, cuma mungkin sebahagian sahaja yang benar, maksudnya dari genetik itu ada sikit la boleh sebut..kerosakan genetik yang tidak di perturunkan tapi kerana masalah keimbangan zat semasa pembentukan.

Jika dari segi kepercayaan Manusia kuno kata abah, barang barang berupa albino itu datangnya dari pemberian alam halus.. bukan kerna ia berharga, tapi kerana ia menjadi kepelikan kepada mereka di alam sana dan mereka tidak mahu benda yang menjadi pelik itu di kalangan masyarakat mereka. Jadi jika di alam kita hewan ini lebih menyendiri kerana ia bukan datangnya berkumpulan. Maka maksudnya mereka tiada pasangan ertinya juga mereka memang tidak ingin di pasangkan oleh mana mana makhluk termasuk manusia , org halus dan juga jin sendiri. 

Apa kamu ingat org mistis itu buta ilmu?.. kerana itu hal mistis masih mampu di terima masyarakat kerana ia mampu di perjelaskan dengan ilmiah dan bukan sekadar sembrono apa apa pun jin, apa apa pun ya jin.. apanya jin jika Raja Garuda pun bisa di tangkap sebelah tangan saja sama manusia yang serupa dengan kita ada 2 kaki dan tangan, bedanya martabat sahaja . 

Bukan hanya di Malaysia, malah di Sing, Thai, Indonesia, bila tak mampu di jelaskan dengan ilmiah, maka telunjuk di tuju kepada jin.. misteri, angker. Itu sebabnya ahli mistik, main mistik perlu orgnya yang tahu bukan sekadar mistis, tapi juga sains, kemodenan dan juga ilmu yang cukup mendalam di dalam hal hal agama. 

Ada org yang kasyaf selepas kemalangan di kepala

Ada org kasyaf selepas kena gangguan sihir dan jin

Yang pastinya ia ganggu di kepala.. jadi ada apa di kepala itu yang bernama fizik?... Urat saraf..lalu saraf yang manakah yang mengijinkan Kasyaf itu berlaku?.. Dan bagaimana untuk mengaktifkan di dalam keadaan kita pasif tanpa kemalangan atau sihir?... Jenis ilmu apakah yang sesuai, bacaan kah, gerakan kah?.. Jalannya banyak maka tiada istilah perbahasan perlu di lakukan kerana setiap guru punya cara yang berbeda, tapi tujuannya tetap sama. 

Berbalik kepada Guchmani X ini, specialnya ialah ia bewarna putih, jika di dunia kolektor memilikinya adalah sebuah kemestian dan kebanggan dari kolektor lainnya yang tidak memiliki. ia juga mempunyai kelebihan di dalam Penarikan kekayaan melalui aura dan tenaga yang di keluarkan. Ular cinta mani yang serupa dengan kayu fiziknya namun berkilau warna warni bila kena silauan matahari ketika dia hidup adalah sejenis ular langka yang kini sukar di jumpai. Itu kalau yang biasa..nah..apatah yang putih?. 

Harganya barang mistis tergantung akan kesukaran memperolehi, dan juga kesukaran menemui jenis spesisnya. Mungkin cuma 1 di asia, lalu terhasillah sebuah mahar yang luar biasa nilainya. Sementara kelebihannya pasti sudah lebih dari yang biasa. 

Jika anda mahu guchmani yang biasa boleh di lihat di halaman sebelah ya, tok meletakkan Mahar yang berpatutan kepada anda. 

Di sarankan jika anda ingin memiliki Jenis GUCHMANI anda WAJIB ada perusahaan sendiri / bisnis atau di masa depan anda cuman akan mencerca kami di sini kerana anda tidak kaya kerana anda makan gaji.. salah kami kah anda tidak kaya kerana makan gaji atau salah takdir?.. JIKA KAMU CUMA TAHU MENCARI SALAH tanpa melihat diri kamu sendiri maka abah menasihati kamu agar menjauhi hal hal mistis kerana ia cuma merugikan kamu. Hal mistis untuk membantu permasalahan kamu melalui usaha dan asbab selain dari doa. Jadi jika kamu makan gaji, jangan di mahar geliga Ular cinta mani , carilah item yang memudahkan pekerjaan kamu seperti penunduk, pengasih dll . 

Biar kena dengan tugasnya.. apa mahu jadi kuat tapi di maharkan ilmu memancing?.. bukankah itu JELAS salah?. 

Tok teruskan saja permaharannya ya sebab jenis ini tiada pantangan atau cara jaga khusus. Apa pula anda jaga dia, bukankah anda mahar dia untuk dia jaga anda?.. ya iya kan,..kan sudah terbalik. Ituuu baru betul .


RM500

RM199


Pm Puan Kai Utk Permaharan 
01111701048

1 comment:

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....