Translate

19.1.23

GELIGA RAJA HITAM

 


Berkhodamkan seorang raja yg humble Dan ingin mendampingi manusia tidak kira agama Dan bangsa. 

Barang ini bukan di tangan tok sekarang kerana Kadar maharnya tinggi untuk tok tebus. Tadi semasa berjumpa Para master perguruan Mereka ada yang memberikan barang penarikan mereka dan ada yang cuma memberi ijin ambil gambar sahaja kerana barang barangnya terlalu berharga. 

Ada beberapa barang seperti Alat Seruan Roro kidul pernah memenangi Contest batu tercantik dan terbaik , jadi kerana itu Master yang memilikinya sulit untuk meminjamkan ke tangan tok kecuali jika ada permaharan terus di lakukan barulah tok mampu membawanya pulang ke Malaysia. 

Kelebihan Geliga Raja Hitam adalah untuk :

Penundukan org awam dan juga atasan

Perisai sihir

Pengasehan langsung Kepada lawan jenis yang di maksudkan

Wibawa dan kharisma yang tinggi 

Selain itu ia juga mempunyai kelebihan menajamkan Tenaga dalaman seseorang, hal ini bisa di buktikan dengan pengujian menggunakan kamera aura 4000 , paling dekat di Malaysia ialah di menara komtar ada 1 kedai menyediakan khidmat ngambil foto aura anda 

Ini maharnya sudah tok adjust dan ini lah minima yang mampu tok tawarkan kepada anda. 

Tok mungkin akan pulang ke Negara pada 23hb in sha Allah memandangkan Baka Anjing terbaik tok berjaya meloloskan diri ari kandang, dia tu dah la cuma jinak dengan tok saja, kalau dengan org lain mau mau di gigitnya. Jadi kabut tok di sini bila di kabarkan berita itu tadi. 

Barang ini jika di mahar selepas tok pulang pembeli perlu menunggu sekita 3 minggu untuk ia sampai Ke Tangan tok sebelum ia di poskan pula kepada pembeli. Jadi jika mahu barang yang bukan dalam tangan tok ini, anda perlu Memaharkannya sekarang, In Sha Allah, tiada paksaan di dalam urusan berjual beli, cuma tok nak ingatkan sahaja . 

Urusan ini boleh dengan Puan Kai ya



MAHAR 

RM 2000

No comments:

Post a Comment

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

SEDIKIT PESANAN BUAT ANDA