Translate

18.1.23

MUSTIKA MATA ELANG

 



K6
















K5














K4
















K3
















K2













K1


Abah mengirimkan Batu Kasyaf ini sebagai titipan. Ini ialah Mustika Mata Elang, ya biar lah walau namanya jika tok itu berbeda, Setiap org pun nama tidak sama kan hahaha. 

Mustika Mata Elang ini batu asli bossku..eh bossku dah masuk dalam.. Ini asli boh. 

Ini untuk membantu kasyaf... namun bukan itu sahaja kelelebihannya ya, Anda bukan berurusan dengan bocah kecil mistis macam tok ni, anda berurusan dengan Abah Grand Master Agong kot. yang dah Bekas sebab usia. 

Nak Kasyaf?... nanti masuk kursus Hikmah yang tok nak buat, In Sha Allah hujung bulan depan la kot, sebab bulan ni jadwal tok penuh semuanya . 

Selain kasyaf mustika ini mampu membuatkan anda dapat membaca karakter seseorang.. sembunyi la macam mana pun, hehehe kalau depan anda ni sebenarnya sedang berlakon, anda akan nampak sikapnya yang sebenar . Tapi bukan bermaksud anda tidak boleh berkawan dengannya, tapi anda dapat berjaga jaga dan berawas. Jika dia cerita sesuatu anda boleh nampak apa tujuannya, contoh dia menceritakan masalah rumahtangganya.. dia salah kan pasangannya, tapi apa yang anda dapat lihat dan nampak ialah berbeda. itu kelebihannya. 

Ia Bagus di miliki penguasa POLRI eh.. polis.. PDRM. POLRI tu polis Republik Indonesia haha. Atau sesiapa sahaja walau anda cuma seorang ibu kepada anak anak yang anda risau keselamatan mereka dengan siapa mereka bergaul dan di mana. Anak anak sekarang kan.. susah nak cakap. Kita sebagai parent pun sukar nak handle mereka.. 

Okeh, tok nak tulis lagi tapi sahabat tok sudah nak sampai , kami nak melawat 2 master kot hari ni ... Apa apa nanti kita masukkan gambarnya ya, In Sha Allah.. sebab apa..sebab ada master yang tak mahu gambarnya di masuk ke dalam sosial media.. Ga mahu popular katanya


MAHAR Item ini ialah 
RM 320

PM Puan Kai ya, Ni dah masuk kamsen tok, kalau Puan Kai Kurangkan tu, maksudnya kami dah takde duit makan di sini. haha. tak apa.. 

Sekian 



13 comments:

  1. Master mata hantu dan kang ujang bushtomi tok ada jumpa ka

    ReplyDelete
  2. Fuhh ..Ustaz Ujang Busthomi tu memang terkenal dalam menentang dukun2 sesat di sana...moga Tok dapat berjumpa dengan beliau...saya pun selalu lihat YouTube beliau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Master mata hantu pun best jugak tuan..memang terkenal kat sana

      Delete
    2. tok mungkin kena balik awal sebab baka anjing terbaik tok terlepas dari kawasan. mak mertua w.app tadi. haishhh... kang kena katok dek org kg saja je , dah la baka terbaik yg tok ada. seelpas buat G.permohonan tok akan terus balik esoknya in sha Allah ..harap pak mertua tok berjaya umpan dia masuk kandang balik.

      Delete
    3. Ayah IS, tok di fahamkan bahawa master master di sini ramai yang pakai trick, pakatan dengan org kampung dll. Yang benar benar sakti mereka low profile. Kami sepatutnya ke cirebon esok utk jumpa 1 master, syarat pertama master tu letak ialah Jangan ambil gambarnya dan syarat kedua jangan mudah mudah utk meminta belajar kerna dia perlu kenal lebih dalam dulu baru bisa di ajarkan apa apa ilmu. Bukan sewenang wenangnya.

      Tadi tok jumpa lebih dari 5 master yang beda perguruan, semuanya ada 2 life, tapi life sebagai dukun itu atau org pandai itu tidak di kenali ramai, nanti tok ceritakan

      Delete
  3. Oooo..kiranya semua yg depa buat tu content semata2 ya tok..

    ReplyDelete
  4. Tok, kalau pemilik kosong tiada asas kasyaf, adakah dengan memiliki geliga ini boleh membantu pemilik menjadi auto kasyaf?

    ReplyDelete

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

SEDIKIT PESANAN BUAT ANDA