Translate

12.1.23

KHODAM PANGLIMA NAGA HITAM


Assalamualaikum wbt dan salam bahagia semua... 

Khodam panglima Hitam ini yang baru habis bertapa di Gunung Jerai, Tok Naga menganugerahkan kepada Tok Naga yang juga salah 1 dari Panglimanya untuk di gunakan manusia .

Naga hitam bukan akan hitam selamanya, ia menjadi hitam dari merah untuk menjadi naga perak dan seterusnya lagi berapa ratus tahun ia akan menjadi Naga emas 

Naga Hitam rankingnya ialah panglima Kepada Kerajaan Tok Naga dan bilangan mereka di sana ialah sebanyak 8 Org, tok panggil org kerana mereka boleh menjadi manusia sekiranya mereka mahu. 

JIka mereka merupa manusia, rupa mereka ada lelaki pertengahan umur , kurus tinggi dan berkulit sedikit gelap, mereka gemar memakai sesuatu di atas kepala tak kisah lah apa pun yang pasti bersesuaian dengan keadaan sekitar, takkan mereka nak muncul di tengah KL dengan pakai tengkolok ...tapi tak mustahil juga kan sebab tengkolok searang dah jadi trend . ramai je org pakai tokmdok tengok, dan takde pulak yang terhairan hairan melihat mereka, kalau yang hairan tu sergah je dorang, lupa asal usul ke hahahaha. 

Khodam Naga Hitam ialah Khodam, bukan energy, Mereka akan melilit tubuh tuan mereka sekeliling ..bukan lilit mcm ulaq sawa nak makan org tu, lilit keliling macam perisai bila ada serangan ghaib dan mereka akan serang dengan Api dari mulut mereka atau tanduk mereka di tembak ke arah musuh seperti landak menembak durinya kepada pemangsa. 

Khodam naga emas mampu menahan serangan sihir org asli, sihir siam, sihir melayu atau sihir iban, Apa mereka pakai?.. sedangkan Naga ini ialah barang laut, paling kuat di alam ghaib ialah barang laut, dan ini ialah naga , bukan ikan jaws. Jika musuh menggunakan naga juga , mereka tidak akan berlawan kerana Naga ini berasal dari kerajaan Tok Naga, di wakili belakangnya ialah sebuah kerajaan. Sementara naga liar yang di hantar penyihir cuma Lone ranger sahaja. nak mati ke cuba cuba serang Naga yang ada Backup kerajaan naga di belakangnya?. Sebab tu lah nanti kalau ada penyihir buat anda pakai naga, dia Hanggek dia ada naga emas..buat lah kalau boleh..kang tergaru garu kepala saja dia kenapa la naga dia tak buat kerja, silap haribulan naga dia sendiri makan tuan.. Itu lagi salah 1 kelebihan ambil khodam naga dari kerajaan Tok Naga. 

Siapa lagi di Malaysia yang berurusan dengan Kerajaan Tok Naga?.. tiada siapa, tok pun kenal semasa urusan nak bernikah dengan Ratu Sabiqin. 

Kerajaan Naga, Dragon Emperor ada di sana , Pulau Bunting..kalau dari atas jerai nampak pulau tu dan ada sebuah jambatan menghubungkan. Ada owner tapi sampai hari ini tak di majukan. pasai apa tak di majukan heheh, entahlah..tapi di sana ada kura kura besar yang menjaga tasek kecil, cubalah pergi sekali baru tahu. 

MAHAR KHODAM NAGA HITAM 
RM 325.25



AMALAN

Khodam ini cuma ada amalan makan..anda perlu mekana 1 cubit kulit kayu manis atau serbuknya setiap hari untuk menggerakkan ia dari tidur atau makan bila anda memerlukannya, kulit kayu manis ialah makanan Sang Naga Hitam.. di mana nak dapat kulit kayu manis?... kalau anda tanya soalan ini, tok rasa anda memang tak pernah beli brg dapur la hahaha. 


4 comments:

  1. Assalam tok.jika sy ada khodam naga hitam dr perguruan lain blh juga ke ambil khodam naga hitam ni?

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum... Khodam ni insyaAllah nanti saya akan amik..walaupun saya org ketiga pun boleh kan memiliki nya?ke habya satu sahaja khodam ni?

    ReplyDelete

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

PROMO PUTERI NAGA MERAH

  Puteri naga merah . Atau nama sebenarnya puteri Amber purnama merah . Sangat menawan wajahnya . Putih melepak wajahnya . Haiwan tunggakann...