Translate

12.1.23

LOKET ISIAN MERPATI EMAS





 Assalamualaikum wbt dan salam bahagia semuanya ...

Loket ini tok perolehi dari kerajaan Lintang angin dan ia mempunyai Khodam Merpati emas , memang takdak pun merpati merah ka, silver ka, Kalau di sana semuanya emas. Bulunya juga emas bersinar , jika ke alam sana dan melihat sekumpulan burung yang bersilau keemasa dek cahaya matahari dan saiznya biasa maka itu ialah burung merpati emas. Tengah dia terbang tiber je Rajawali emas lalu, habis berselerak lah dia, Rajawali memang terkenal dengan kesombongannya. Masa tu kutiplah penduduk dengan bulu bulu emasnya dan kemudian di tukarkan kepada Bank dana Ummah, Bank dana Ummah pula akan menukarkan ia dalam bentuk Dinar emas siling dan siling itu boleh di cairkan untuk membeli barangan pertukaran manusia seperti keris lah, duit sa-puluh la , minyak minyak bertuah dan geliga geliga atau geliga asam garam mana mana puteri yang available.. Sekiranya.. Ya..sekiranya mereka mempunyai dana yang cukup bermaksud mereka sudah menjadi kaya, mereka boleh menebus Geliga asam Garam dan melaluinya sebagai pengenalan untuk berjumpa Puteri puteri yang di maksudkan untuk mereka lamar , setuju atau tidak itu bukanlah paksaan, itulah undang undang baru yang di tetapkan pemangku alam ghaib yang baru, nak lawan dengan undang undang 12 tahun lepas yang ditetapkan Pemerintah lama di mana dia menitahkan dengan sokongan 10 kerajaan besar bahawa rakyat jelata tidak boleh menikahi Lelaki biasa , jika ada maka gadis itu akan di hukum mati bersama keluarganya, Oleh demikian tok muda menetapkan undang undang baru seperti ini yang berlawanan, amik kau puteri pula bernikah rakyat biasa org bunian, itupun jika mereka menjumpai burung ini, maka sudah tentu burung ini kini menjadi buruan mereka , tergaru garulah kepala para pembesar dan raja raja termasuk Raja raja 10 buah kerajaan besar ini. Memang dah lama tok mencari jalan untuk kenakan balik mereka kerana undang undang karut yang di luluskan dulu.

Kelebihan Khodam Merpati emas ini adalah amat besar di dalam Mengumpul kekayaan tapi ada syarat anda perlu laksanakan untuk mendapatkannya kekayaan tersebut dengan pantas. 

Tuan tuan semua..inilah peluang untuk anda merubah hidup anda dengan sebenar benar jalan yang sesuai dengan keadaan alam nyata dan negara kita. 

Setelah tuan tuan mendapat khodam ini, Perkara pertama tuan tuan kena lakukan ialah Melakukan simpanan.. berapa anda dapat setiap hari, simpanlah, dan sila simpan di dalam ASB..tok bukan target dividennya..itu semua org tahu. Kenapa ASB?..sebab susah anda nak pergi ambil dan joli.. kena beratur dan luangkan masa, itulah yang org paling malas nak buat beratur. Kalau anda cakap takpa sy simpan dalam akaun saving saya saja, tok boleh kata macam ni lah. mengarut sekarutnya.. nanti ada sajalah anda akan shoping online di shopee ke lazada ke , crsell ke. Simpan duit anda di ASB utk menyukarkan anda berjoli.. Simpan setiap hari, cukup bulan anda pergilah ambil dan belanja..bukan tok suruh simpan terus jika anda ni memang bernafsu besar joli., Tapi kalau anda nak simpan terus dan terus, anda keluarkan setahun sekali, silap haribulan rumah pun anda mampu beli. 

Cara khodam ini berfungsi ialah ia akan menggandakan duit anda secara lojik , anda sendiri akan melihat ianya berkembang tanpa anda tahu ia datang dari mana..sedangkan yang anda simpan anda tahu berapa... begini.... nanti di dalam simpanan anda itu akan datang duit entah dari mana , taklah banyak tapi kalau ia berterusan?.. di dalam ASB yang susah anda nak ambil tu anda mampu lihat jelas, tapi kalau anda simpan, esok p jolok, memang anda takkan perasan pun duit yang masuk tanpa anda ketahui sumbernya tu.

Khodam Merpati emas ini masih ada banyak tapi ia perlu hadir bersama loketnya atau cincinnya , kehadiran loket dan cincinnya itulah yang bermasalah, anda tahu tok bukan boleh meminta khusus " eh sahabat, beta mahu 50 biji loket ni hari ni ",,tak boleh macam tu, sebab tok buat apa apa ritual atas nama Allah, bukan atas benda lain, bukan niat atas benda lain , tu dah syirik tu. Apa mereka nak bagi itu terpulang kepada mereka, kadang kadang ada yang faham dan ada mereka akan beri. 

Khodam merpati emas juga terkenal dengan kelebihan memberitahu hasrat dan perasaan kita kepada org lain secara niat pengasihan. Maksudnya ia berguna di dalam kelebihan pengasihan. Kaedah telepati di gunakan tapi yang menyampaikan adalah merpati ini tajam tepat ke dalam kepala dan minda org yang ingin di tuju, pastilah fokus itu paling penting. 

Mahar bagi item ini tok tidak mahu mahal mahal kepada anda, tok nak anda kecapi dulu kelebihan simpanan dan faedah dari alam ghaib , nanti dah banyak testimoni baru tok up mahar dia ke mahar yang keras sikit.

MAHAR 
RM 250

MAHAR AKAN DATANG
RM 770

4 comments:

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

PROMO PUTERI NAGA MERAH

  Puteri naga merah . Atau nama sebenarnya puteri Amber purnama merah . Sangat menawan wajahnya . Putih melepak wajahnya . Haiwan tunggakann...