Translate

18.1.23

MUSTIKA KHUTUB ALI

 

S8












S7











S6











S5










S4











S3











S2










S1


Mustika Khutub Ali Ini di berikan Master Topan Yang banyak jasanya kepada org org kaya di Malaysia dengan Nombor ekornya hahahha, Lama sudah tidak ketemu beliau kini beliau sudah kaya raya , bukan kaya sebab jasanya kepada Dato2 di sana, tapi kerana usahanya sendiri bertapa dan bersugih dengan Ratu Kanjeng Roro Kidul.. hoo kau.. rugi juga tok dulu sebab tak nak ikut dia.. mengahwini salah 1 puteri Ratu ini rupanya kena tinggal di alam sana selama 5 tahun sahaja lepas tu balik mai.. tok dapat tawaran dari Sang Ratu ni lama dulu nak kahwin dengan  dia, masa tu tok masih dengan Isteri paling pertama taun berapa ya.. hurm... tahun 2010 rasanya. sekitar tu lah, tapi tok menolak. Kejadian itu ajaib sebenarnya di mana org org dari Sini yang tidak tok kenali hantar wakil mereka ke Malaysia mencari tok muda yang dulu di kenali sebagai abg Sukma. Mereka berkata mereka menunggu di 1 lokasi yang tok dah lupa untuk menikahkan tok dengan Ratu dan mereka bakal mendapat 60 Juta USD , nak jual tok la tu.. tapi itu atas permintaan Ratu sendiri.. tok enggan. kemudian Ratu memilih 1 org tua lelaki dari Brunei dan mereka berkahwin, tak lama, lelaki ini meninggal Sang Ratu berkahwin lagi dengan seorang ulama di Indonesia, Kemudian setelah itu kahwin lagi dengan Master Topan. 

Master topan ini dikenali sebagai ahli zikir dan ibadah yang tinggi. 

Mustika Khutub ali ini ialah perolehan beliau semasa bertapa di Gunung Ranjani beberapa bulan lepas. 

Kelebihannya selain cantik ia mempunyai Dampingan puteri puteri muda dan pekerjaan mereka ialah 

Menundukkan musuh
Menampakkan wibawa yang tinggi 
Pengasehan tinggi 
Sihir yang tidak mampu mempan

Cara bekerja ialah Puteri2 ini akan mempersiapkan anda setiap hari menggunakan energy Mustika ini ..ia macam mereka mempersiapkan diri anda dengan Makeup lah, makeup aura yang di perlukan sebagai cotnoh aura wibawa di perlukan maka aura ini akan di pakaikan kepada anda dan di pasang di cakra mahkota agar org sekeliling melihat anda tinggi martabat dan kedudukannya, padahal ya anda biasa sahaja. 

Kata Ki, nga perlu kasyaf, khuatir kalau kasyaf pemilik menjadi tertawan sekaligus akan membuatkan tugasan puteri ini terganggu kerana mereka juga mudah tertawan dengan pandangan manusia dan sanggup memperlakukan apa pun kepada pemiliknya sampai puas. Jadi jika itu berlaku khuatir matlamat dan cita cita pemilik tidak kesampaian, jika mahu berkahwin dengan Puteri puteri begini katanya sebaik baik boleh ambillah yang Puterinya khusus untuk di nikahi, yang khusus ini memang akan menjadikan pasangannya kaya, puas, dan popular..itu ramai org ngambil buat teman dunia akhirat, malah akhlah mereka juga bagus . Juga jika mahu di nyatakan di dunia juga bisa, cuma akibatnya ya pikir sendiri , mereka tiada kartu pengenalan. Tak apa,tok ada kenalan yang boleh buat IC Indonesia valid, sediakan wang RM 52k..ni kamsen hahah.. pikir dulu doang.. banyak perkara perlu di lakukan jika mahu di zahirkan org Sana ke alam kita. Sakit kepalanya lebih banyak dari Kepuasan batiniah. Ya lah..dunianya tidak sama dengan dunia kita. 

Mustika ini Bermaharkan 
RM 120 shj Jika Kosong

Dan Jika ada isi puteri 
RM 520

PM Puan Kai untuk permaharan, sebab dia yang nak kena hantar tu nanti , nak poskan kepada anda. Dia dia dia... hehe

01111701048

No comments:

Post a Comment

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

SEDIKIT PESANAN BUAT ANDA