Translate

13.4.23

ALHAMDULILLAH

 Alhamdulillah selesai sudah cabutan bertuah tadiiiii ! Kepada yg tidak sempat melihatnya, Kita Akan upload Di YouTube Dan Akan sertakan link disini ya. 



https://youtu.be/rg63y__CEtA 



Tahniah DIUCAPKAN . 

Oke kepada yg tertanya2 brp gram emas Kita bagi Dan Jenis apa . Meh saya ceritakan. 


Goldbar999 ini Kita bagi random jer. Haa sapa dapat haktu, haktu lah . Bertuahh naa. 

Brp gram ? Ok sini. Shhhhhh jngn bgitau org tau. 

Kita bagi ada yg dapat sampai 5gram. Ada yg dapat 2 gram Dan Ada yg lagi kecik. Semuanya random. Total emas Kita peruntukkan adalah 5 keping. 


Selesai sudah cabutan bertuah Goldbar Kita. Result Ada kat YouTube tp belum upload sbb Ada masalah teknikal sikit. Jadi, inshaAllah Kita Akan upload secepat mungkin. Nnti Kita kasitau sini oke . 


Oh ye, sapa cakap cabutan bertuah ni DH TAMAT ???!!!! Kita Ada lagi laaaaaaaaa kotak misteri untuk andaaaaaaa. Apa isi Dalam nya ???? Rahsiaaaaaaaa. Sesiapa Yang memaharkan item Di blog legasi atau Di WhatsApp, Akan mendapat kupon bagi cabutan untuk kotak misteri .... Mungkin isi Dalamnya lagi Mahal Dari emas🤔 mungkin cashhh yg bernilai **** atau mungkin sebuah peralatan electric ?🤔 Haaa sapa tahu Kan .. Ada rezeki dapattt ....  Heheheheh. So, terima kasih semuaaaa yg support . 


Jom Kita kejar kotak misteri pulak Dari team legasi tok muda. 


Beli dan menang . 


01111701048

1 comment:

  1. Tahniah kepada pemenang.tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu.

    ReplyDelete

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....