Translate

13.4.23

PANGLIMA TOK NAGA

 




Alhamdulillah barang baru kita perolehi masih panas lagi . 




Item ini di berikan oleh Tok Naga dan mempunyai Khodam berupa naga bewarna kekuningan, Jika di masukkan ke dalam air , cemerlanglah warnanya sehingga 80-90% ...ka nak tunggu tok masukkan gambar dalam cawan cemerlang sikit maharnya..mau mau?..




Tok naga menyatakan bahawa sudah sampai masanya kerajaannya menyebarkan Naga Naga kerajaan Hilir dan cadangan ini sudah di persetujui oleh Sultan Zahir , tujuannya ialah untung mengekang gerakan Tentera dajjal yang kini dah mula menunjukkan taringnya. Di shopee, lazada dll sila anda type " INfidel Tshirt " . jelas anda akan nampak Ka Fa Ra itu.




Ada hujahnya yang lain juga mengenai China ini, tapi tok tak mahu ketengahkan di sini ya.




Tujuan penyebaran Khodam Naga naga berkekuatan hebat ini adalah untuk melemah, melumpuhkan gerakan ini di mana mana kawasan pemiliknya berada, selain dari itu juga khodam naga ini juga aktif membanteras ahli ahli sihir yang menjadi pemangkin kepada Iblis dan Dajjal. Maksudnya sihir , amalan sesat di dalam keilmuan melayu dan bukan melayu.




Naga Merah ini juga boleh menjadi berubah kepada perisai badan pemilik jika tiba tiba memasuki kawasan yang penuh noda sihir bagi melindungi pemiliknya dan selepas pemilik keluar dari kawasan itu dia akan kembali ke bentuk naga dan menyerang kawasan tadi




Status naga kuning umpama Hulubalang yang di belakangnya masih mempunyai bekal askar seramai lebih dari 70,000 . Khodam naga ini sebenarnya Jin Islam yang perkasa dan berstatus hulubalang di Kerajaan Hilir. Hulubalang Naga ini ada lebih dari 40 orang di Kerajaan tersebut dan ini adalah yang pertama dan terkuat ( yang pertama menyanggupi untuk membantu manusia membanteras sekutu iblis )




MAHAR : RM999

FAST GRAB : RM500



Pm Puan Kai 
01111701048 


Jom mahar dan menang kotak misteri . 


No comments:

Post a Comment

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....