Translate

14.4.23

ANAK DARA KERAJAAN TOK PANJANG SOLD OUTTT

 



Nama : kenanga 

SOLD OUTTT 





Nama : Embun


Kedua kedua Jenis khodamul insan.  


Alhamdulillah tok didatangi lagi dengan dua orang anak gadis yang masih perawan yang berasal dari kerajaan Tok Panjang. Sejak dua menjak ni tok pon hairan Yang datang dekat tok semua anak dara lagi . Yang masih belum disentuh hehehe. Tujuan mereka kemari ni adalah untuk menjadi pendamping dengan sesiapa sahaja Yang berkehendak . Mereka ini sanggup melakukan apa sahaja yang disuruh oleh si dampingan. Kedua dua mereka ini mempunyai dua biji mutiara dibadan bagi menampakkan diri mereka ini kesihatan cantik. 


Biodata kenanga : 

Kenangan berumur 17 tahun kalau dialam Kita Dan mempunyai kulit yang putih melepak. Bentuk muka nya agak kurus Dan dagunya runcing. Hidungnya yang mancung dan kecil. Matanya yang menawan Yang berwarna coklat hazel Dan rambutnya ikal beralun Yang dibawa kedepan. Kenanga suka memakai baju berwarna biru langit Yang kainnya labuh sedikit serta nipis . Menampakkan lurah tet**nya Yang montok Dan gebu itu . Tinggiinya hanyalah 160 cm Dan bentuk badannya yang sedang helok dipandang . Beliau berjanji sanggup melakukan apa sahaja yang disuruh oleh pendampingnya . Boleh disetubuhi dan boleh meragut daranya . Orangnya sopan santun dan lemah lembut. 


Biodata Embun : 

Embun berumur 19 tahun kalau dialam Kita . Embun ini mempunyai kulit yang amatlah putih berbanding kenanga. Embun suka memakai kebaya merah yang mengikut bentuk tubuhnya selaras model itu . Embun ini sifatnya agak agresif sedikit sehingga dia Yang memulakan sesuatu perkara dan dia juga sanggup melakukan apa sahaja yang disuruh tuannya sehingga sanggup disetubuhi dan merelakan daranya diambil . Wajah Embun sedikit garang tetapi manja . Kulit mukanya putih, matanya berwarna coklat terang . Bibirnya yang merah menyala bikin gereemmm saja. Memakai kebaya merah yang kainnya nipis menampakkan lurah dadanya yang juga montok . 


MAHAR KENANGA : RM1111

FAST GRAB : RM777


MAHAR EMBUN : RM2222

FAST GRAB : RM888

SEMUA SOLD OUTTT !!!!

SEMUA SOLD OUTTT !!!!

SEMUA SOLD OUT !!!!!

PM PUAN KAI 

01111701048



2 comments:

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....