Translate

14.4.23

SI JELITA PUTERI RAFAELA RAMADHAN SALE

 



Assalamualaikum wbt semua .. 

Alhamdulillah page sebelum ini iaitu page GADIS PERAWAN tu sold out sekejap jer ye. Tahniah kepada Yang grab. Hampa yg tak sempat tu, jngn lah sedih . Ni ha tok ada item lain untuk hampa yang sengaja tok peramkan sekejap. 

Hatni PEROLEHAN tok masa sepurnama yang lepas. Sengaja tok peramkan buat kawan jer. Teman borak . Heheh. 

Oke yang ni dari bangsa diraja.  Puteri Rafaela iaitu puteri bongsu yang jelitawan di kerajaan Timah Tasoh. Mari kita berkenalan dengan puteri Yang rupawan ini . 

Namanya Puteri Rafaela . Berumur lebih kurang dalam 22 tahun. Mempunyai bentuk badan yang ramping dan lenggok pinggang yang herlok dan jika berjalan, sesiapa sahaja mampu jatuh cinta ketika melihat kecantikan dan keindahan tubuhnya . Matanya yang berwarna kebiruan, hidungnya yang mancung, bulu keningnya yang menarik, pipinya yang gebu, bibirnya yang menawan . Hatni kalau siapa tengok bibir puteri ni konfem duk teringat sbbnya lawa bedooh. Muka nya memang menawan . Kulitnya putih seperti susu. Gebu macam donut heheh. Berpakaian warna kuning diraja dan bajunya amat tipis sehingga menampakkan kulitnya yang putih gebu itu. Bikin geram seja melihatnya . 

Puteri ini suka datang ketempat tok ni dan ajak bersembang . Tapi tidak selalu lah dia datang . Satu Hari, dia datang dan memberitahu tok bahawa dia ingin berdamping dengan tok. Tetapi tok mengatakan tidak perlu untuk berdamping dengan tok kerana tok sudah ada dampingan tersendiri . Oke , puteri tu faham . Tetapi, dia tidak berputus asa . Kalini dia mengatakan bahawa dia ingin berdamping dengan manusia dan jika dia suka dengan manusia tersebut, dia akan tunaikan apa sahaja  yang diinginkan oleh sang manusia tersebut. Puteri itu juga masih PERAWAN ya. Heheheheh . 

Jadi, sesiapa yang mahu berdamping dengan puteri cantik jelita ini, silakan ya . 


MAHAR : RM5000

Ramadhan Sale : RM1000


Barang ni pon tok dah serahkan pada Puan Kai . Pm dia na. 

01111701048

No comments:

Post a Comment

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....