Translate

3.12.23

PROMO KHODAM PANGLIMA RATU SABIQIN

 Assalamuaikum wbt dan salam bahagia semuanya.. seperti yang dijanjikan sebelum ini, tok akan releasekan beberapa khodam lain selepas khodam di halaman sebelum ini tertebus dan alhamdulillah sebenarnya sudah tertebus 5 minit selepas declare dan ditebus oleh Tn Iqbal . Jadi, marilah kita teruskan dengan agenda kita pada malam ini ya dan tok akan perkenalkan satu satu kepada hampa mengenai Khodam panglima kepunyaan Ratu Sabiqin. 


Ratu Sabiqin mempunyai 5 panglima yang ditugaskan olehnya untuk menjadi pendamping manusia . Mereka ini merupakan panglima khas yang terlatih untuk menjaga Ratu Sabiqin . Kini, Ratu Sabiqin ingin memberikan khodamnya bagi melindungi manusia manusia melalui cara menghantar Panglima nya untuk melindungi manusia dampingannya . Sebelum ini , Ratu Sabiqin tidak pernah menghantar mana mana panglima nya yang terlatih  sebelum ini unutuk mengawasi dan menjaga 5 manusia terpilih bagi persiapan perang akhir zaman . Panglima panglima ini bertugas memberi laporan kepada Ratu Sabiqin dan Ratu Sabiqin akan mengeluarkan perintah tertentu mengikut situasi termasuklah memberi kelulusan kepada Panglima tersebut untuk menggunakan bala tentera kerajaan atau naga hitam laut untuk melindungi dan mempertahankan pemiliknya kerana pemiliknya akan dipastikan berjuang diperang akhir zaman yang akan berlaku tidak lama lagi . sekiranya pemilik ditakdirkan meninggal dunia, khodam ini automatik akan berpindah kepada anak lelaki sulung . jika tidak ada anak lelaki sulung, dan yang sulung adalah perempuan, maka panglima ini akan diperintahkan kembali kekerajaan . sekiranya bakal pemilik ingin membuat perjanjian kedua selain memilikinya iaitu perjanjian kembali kekerajaan bersama panglima ini untuk terus berjuang dialam bunian, maka dalam tempoh satu tahun setengah, pemilik akan diambil kealam sana melalui kematian. 


ini bermaksud sebelum ajal sebenar datang , mereka akan mengambil pemilik terlebih dahulu bagi tujuan persiapan ini . ratu sabiqin pernah mencadangkan pemilik yang membuat perjanjian kedua ini dikeluarkan semula kealam nyata apabila tibanya perang akhir zaman yang sebenar untuk berjuang ,. namun , cadangan ini masih belum mendapat persetujuan sepuluh kerajaan berkecuali . Pemilik boleh memilih pil jikalau ingin diserap dalam badan , permata untuk diserap kedalam permata sahaja tanpa duduk dalam badan atau terikat dengan badan . 


Senarai 5 Panglima Ratu Sabiqin : 



1) Uzmir Ali 



2) Khairun Bakar 



3) Naswal Baginda


4) Razaq Nasron 



5) Manaf Ambon 


Sebenarnya, tok ingin memaharkan rm7777.77, tok muda nak bagi rm 777 sahaja setiap satu dan jika grab dua, akan dapat dengan mahar rm666 satu . 


MAHAR ASAL : RM7777.77 SETIAP SATU 

MAHAR KINI  : RM777 SETIAP SATU


PM PUAN KAI 

01111701048

No comments:

Post a Comment

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048 Utk Nego

ANAK DARA MONTOK KEMBALI LAGI

  Assalamualaikum wbt dan salam bahagia semua . Setelah sekian lama baru kita dapat berjumpa di page anak dara montok . Kalini ia kembali la...