Translate

4.5.24

GELIGA KUNCI KEKAYAAN

 


Geliga kunci kekayaan . 


Alhamdulillah dapat lagi 3 biji baru ja panas2 . Maaf na ni barang rare dan ni mungkin item last dah dalam bab penarikan kekayaan ni . Geliga ini mempunyai khodamnya tersendiri yang berfungsi untuk memberikan wang dan emas serta kekayaan yang tidak terjangkau . Dengan adanya geliga ini, inshaAllah dengan izin Allah SWT kekayaan pasti akan menjadi milikmu . Tapi ingat, jangan sesekali kamu tamak dan riak . Jika dia bagi kamu sepuluh keping dinar emas, maka jangan kamu bersungut . Dan jika dia bagi kamu dalam bentuk wang, jangan juga kamu bersungut . 

Cara gunakan geliga ini ialah dengan rendamkan didalam air dan pusingkan air itu sebanyak 7 kali dan selawat lah kamu sebanyak 7 kali . Lalu minumkan air itu . Kemudian amalan yang lainnya akan diberikan selepas permaharan . 

Tok akan bagi dengan mahar promo . Jika tidak grab, maka bersedialah kamu untuk menyaksikan orang lain yang kaya dan kamu masih ditakak yang sama tiada perubahan . 


MAHAR ASAL : RM4444


Mahar tahun baru cina : rm2500 

Negoooo ??? 


Pm puan Kai 
01111701048 

5 comments:

  1. Fuhh..dahsyat tok geliga ni...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Tidak..cuma memuji kelebihan geliga..

      Delete
    2. alhamdulillah saya salah satu daripada pemahar geliga ini . setakat ni, alhamdulillah makin nampak jalannya . saya fadil kuala pilah . google problem jadi anonymous plk dahh adui

      Delete
  3. Alhamdulillah..nego sy diterima oleh Puan Kai Semalam..terima Kasih Puan Kai..

    ReplyDelete

PHOENIX GIRL

  Assalamualaikum dan salam bahagia semua . Pa habaq ?? Tok la ni duk laguni laa di kebun ni sambil jaga bini pantang . Anak tok Mochi pulak...