Translate

2.5.24

MINYAK WANGI PUTERI PEMIKAT

 





Tok Muda buat revolusi lagi. Kali ini kita pakai minyak wangi modern dan berjenama pula + Khodam Puteri Pengasih.

Puteri ini di tugaskan untuk bertindak bersama bauan yang keluar dan menyebar ke udara, jenuh aih nak cari gambar ytang serupa, last last boleh jumpa gambar matanya saja yang serupa. Sejam skroll hp. 

Ada 1 jenis ni saja yang mampu tok tawarkan kepada anda, Jenis lain bau dia tak tahan lama mana, hak ni boleh la 6-8 jam bertahan.

Setiap package yang anda terima sudah di buka tau sebab tok nak buat isian atau kita cucuk guna jarum dari luar pek terus tussss tembus ke dalam kotak perfume ni. 

Perfume ni nanti ada kita jual di shopee tapi kosong la, takda unsur mistis apa semua. 

Khodam ni anda tak perlu ambik tau la, sapa dia, anak sapa, mai mana, cuma dia ni berbangsa Jin . Dia cuma akan bekerja bila anda spray perfume ni, maksdunya dia kena mulakan tugas la. 

Tugas dia ialah :

Pengasihan tinggi
Wibawa
Penunduk pasangan

Dan Target utama ialah Menaikkan Ghairah Wanita, terutama pasangan anda yang dah tak bernafsu tu. Jangan biaq lama lama, sat g anda kena prostat pula akibat salkah 1nya ialah air mani lama x keluar apatah zakar pun dah tak berapa nak keras sangat .

Minyak ni baru launch pagi tadi. 

Dan bagi pembeli pertama sahaja dapat Mahar Promonya

RM 307

MAHAR ASAL
RM 450


Mahar di atas siap pos.


Level Puteri ni cuma utk kerja kerja di atas sahaja, so kalau ada khodam khodam lain yang anda dah miliki tu, mereka akan jadi abg dan kakak pelindung dia lah dalam kerja kerja ghaib ni. 

Ingat dak minyak Langsuir yang kita pernah dapat di Langkawi dulu?... ampa tau pemilik minyak tu cakap dia pakai p iv TM terus lala tu boleh kerja sebagai Peg TM wilayah Utara. Alhamdulillah. La ni busy la dia meting sana sini. Kekuatan minyak ni menyamai Minyak Langsuir, bila sebut minyak langsuir jangan kata Puteri ni langsuir pulak hahahah. kekuatan saja sama. 

Bagi yang cerdik tu... ambil bekas 10ml, spray dalamnya dan jual balik dari RM 300-420 sebotol dengan kekuatan yang sama, xda masalah pun. Tok xdak masa nak separate botol , jual terus la 125ml ni


Sila PM Puan Kai Jika Berminat
01117447688




1 comment:

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048 Utk Nego

ANAK DARA MONTOK KEMBALI LAGI

  Assalamualaikum wbt dan salam bahagia semua . Setelah sekian lama baru kita dapat berjumpa di page anak dara montok . Kalini ia kembali la...