Translate

26.3.24

KEBESARAN RAJA NAGA SOLD OUT

 


SOLD OUT ! SOLD OUT ! SOLD OUT ! 



KEBESARAN RAJA NAGA 



Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semua .



Pada malam ini tok akan melancarkan satu lagi item rare yang sudah lama dalam simpanan tok muda.. ni antara item killer dan rahsia tok muda sendiri yang boleh sampai ke tahap ini . 


Dulu masa tok duk bertapa dekat gunung jerai, tok didatangi seorang Pak Sheikh yang muka dia sangat bersinar dan sedap mata memandang . Memang bersih putih ja.. dia turun dan datang pada tok kemudian dia berpesan pada tok yang sehingga kini tok muda ni takleh lupa apa yang dipesankan ... 


Pesanan dia tu akan tok beritahu kepada pewaris yang akan mewarisi geliga ini nanti .. 



Tok ketika itu sedang berzikir dan bertafakur tiba tiba kepala otak tok ni jadi blur . Tiba tiba terfikir siapakah gerangan orang tersebut . Pasti dia bukan orang biasa. Kalau tak, macamna dia boleh hilang sekelip mata .. masatu kepala otak tok tiba tiba macam kena hack .jadi blur dan taktau pikir apa . Kosong . Dan teringat pesanan orang tersebut. Tak lama kemudian, tok muda teruskan pertapaan tok muda dan abaikan apa yang terjadi . Tapi, tak boleh . Pesanan dia tu sangat melekat di kepala tok muda.  Hurmm .. 



Kemudian, hari demi hari berlalu... Dalam sebulan begitu, tok muda ke satu tempat rahsia di kawasan pergunungan .. dan dalam fikiran tok muda ini , teringat akan kata kata Sheikh tersebut .. dan tok muda pun ikut pesanan Sheikh tersebut dan akhirnya, tok muda mulai sedar bahawasanya geliga yang diberikan itu memang geliga kebesaran ... Geliga ini sangat misteri . Hanya tok muda sahaja yang boleh menggunakan ia .. orang lain tak boleh . Melainkan tok muda memaharkannya dan mewariskannya kepada yang mampu . 



Ini geliga kebesaran raja naga .. seperti yang anda tahu, naga ialah satu makhluk yang suci dan merupakan penjaga alam ghaib . Jadinya, dengan geliga ini tok muda mendapat apa yang tok muda inginkan . Apa yang tok muda minta ketika itu ialah kekayaan . 


"Ya Allah sesungguhnya aku ingin merasa menjadi kaya seperti orang lain". 



Kemudian, tidak lama selepas itu, tok muda dikurniakan kekayaan yang tok muda sendirri tidak pernah terbayangkan . Tok muda memiliki bodyguard, memiliki driver .. tukar kereta mewah setiap tahun.. Bmw merc dah merasa ... Perempuan apatah lagi ..  mashaAllah kehidupan tok muda sangatlah seronok .. nak apa, semua dapat . Alhamdulillah .. 



Tapi, tak lama kemudian, tok muda diuji dengan satu perasaan yang tok muda tak pernah inginkan sehinggakan tok muda berdoa pada Allah SWT .. 


"Jika ini nikmatnya menjadi kaya, maka engkau tariklah kekayaan ini ".. 


Bukan mudah jadi kaya ni, seronok memang seronok.. nak apa terhidang . Nak pergi mana org drive kan.. bodyguard kiri kanan.. org hormat .... 



Kini, setelah berbelas tahun, tok muda bersedia untuk melepaskan geliga kebesaran ini kepada pewaris seterusnya ... Tok muda akan ajarkan bagaimana untuk menjadi seperti tok muda .... 



Mahar yang tok muda letakkan ini ialah mahar yang tok muda sendiri terpaksa.. geliga kebesaran ini banyak jasanya pada tok muda .  Tapi, sudah tiba masanya untuk tok muda lepaskan ..  








MAHAR ASAL : RM22,000


MAHAR PROMO : RM9,999




Nego ikut kemampuan anda ??? 


Pm 



puan Kai 

01111701048 .

No comments:

Post a Comment

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....