Translate

30.4.24

PAKEJ COMBO NAGA PROMO SYAWAL SOLD OUT


Alhamdulillah harini tok amat baek hati sebab nak maharkan pakej naga combo pada harga yang diluar jangkaan. Dalam pakej ni termasuk geliga naga, geliga urat naga dan geliga tanduk naga. Untungla sapa yang dapat ni......


Harga bagi setiap geliga yang dimaharkan ialah geliga tanduk naga rm450 , geliga naga rm700 dan geliga urat naga rm350..


Khasiat setiap jenis geliga itu adalah 



GELIGA URAT NAGA 


Dipanggil urat naga Oleh Masyarakat Alam Bunian. Alam Kita Tik tak tahu apa mendanya dan dalam jelmaan apa kah ia. 


Jenis barang RARE dan sukar diperolehi di dalam dunia mistik serta mempunyai tenaga dan kekuatan listrik luar biasa yang mampu :


Memberikan kekuatan Tubuh pemilik

Mampu menahan Pukulan ketika memegangnya

Kekuatan berjaga semasa kerja atau diperlukan





GELIGA NAGA 



Geliga ini mempunyai kelebihan seperti naga itu sendiri


Di segani


Wibawa tinggi


Di pandang tinggi 


Mudah melakukan apa apa urusan 


Di geruni sama seperti naga itu sendiri



Apabila memakai geliga naga ini umpamanya anda mempunyai aura seekor naga di belakang anda, apabila orang pandai melihat anda , kelihatan di belakang anda akan ada penampakan seekor naga.


Hal ini kerana geliga ini datang dari badan naga dan apa pun yang datang dari badan naga mempunyai kelebihannya


Kuku : Penggerun manusia yang tinggi


Tanduk : Kuasa memerintah


Sisik : Kekuatan dan kekebalan peluru


Manakala Geliga di atas pula merangkumi keseluruhan tubuh badannya kerana geliga atau buntat sebenarnya terhasil dari cecair badan naga itu sendiri dan bercampur dengan beberapa jenis kimia di udara lalu membentuk menjadi batu permata.







GELIGA TANDUK NAGA 



Kelebihannya di gunakan di dalam penambah kekuatan badan, tangan, pukulan, berlari, dan kekuatan pinggang, kekuatan manusia datang dari pinggang atau tepatnya tulang belakang. bermaksud juga ia menambah kekuatan tenaga kelamin bagi seseorang lelaki, tok tak sarankan ia di pakai wanita kerana kaum hawa mampu mencapai klimaks berkali kali di dalam 1 malam. 


Di pakaikan di pinggang .boleh juga sebagain cincin tapi kesannya agak lambat berbanding di pakaikan di pinggang, air rendamannya boleh di buat minum untuk penyakit lemah semangat, lemah badan , bisa bisa badan dan di usapkan di kawasan bisa tersebut



Kod Produk : PAKEJ NAGA 


MAHAR ASAL : RM 1500


MAHAR SEKARANG : RM500



Pm puan Kai 

01111701048

ANAK DARA MONTOK KEMBALI LAGI

  Assalamualaikum wbt dan salam bahagia semua . Setelah sekian lama baru kita dapat berjumpa di page anak dara montok . Kalini ia kembali la...