Translate

19.5.24

GELIGA PERMAISURI URDUJA BERSTATUS TINGGI

 





Ini ialah pemberiannya kali kedua dan kesemuanya ada bekal askar 15,000 orang, tu hari dia beri 1 sahaja, kali ni tok pergi mintak dan di berikannya dengan senyuman. Actually saja nak test, kalau dia tak bagi tu maksudnya tok xda chance, di bagi tanpa syarat apa apa. Benda pemberian ni kalau kita yang mintak selalunya mereka akan mintak sesuatu sebagai pertukaran, jadi sebaiknya kita menerima sahaja apa mereka berikan, berlainan dengan reaksi Permaisuri Urduja kali ini, tok mintak dan dia beri tanpa syarat. 

Mungkin ada yang tak faham apa gunanya geliga Bekal Askar ini . 

Permaisuri Urduja ialah Seorang Panglima Perang , Panglima beerti pasukan darat dan laksamana ialah pasukan di laut. 

Permaisuri memberikan geliga ini dan jika ada pemiliknya yang nak di dajalkan musuh, Belum buat mereka dah melingkop dulu, In Sha Allah dan ini lah yang dia lakukan kepada pemilik terdahulu. 

Mungkin akan ada yang tanya, takkan dia nak tolong free je?.. bukan masalah nak tolong tapi dia suka cari pasal. tu saja tok nak bagitau.. kita ni kalau seorang fighter kita tak kisah pun siapa kita berbakti, janji darah selalu naik dan tangan sentiasa panas nak belasah org, betul?. Sama lah Sang Permaisuri ini. Saja saja nak cari pasal dia beri anda 15,000 tentera, anda rasa di belakangnya ada berapa angkatan, berapa batalion dan berapa ratus ribu unit perang?. 

Bayangkan Jerai yang tu hari penuh noda , penuh maksiat kesyirikan yang di buat oleh manusia tak bertanggungjawab sampaikan istana Syed **** kena pindah ke puncak lain  sementara, Permajsuri Urduja dan beberapa pahlawan lain dapat membersihkannya clear, bersih, dan istana asal Jerai Kembali ke tapaknya hingga kini. Mana nak tengok seorang panglima perang kedepan dulu sementara bala tentera di belakang, Panglima kita pun duduk atas kerusi ja kan, atur askar askar berperang haha. Zaman Nabi dulu, Nabi di depan..bukan di belakang.. macam macam.

Ok, geliga ni berlaku auto, ghaib tahu apa langkah jahat ghaib, contohnya org nak sihir anda,. anda tahu ke org dalam perjalanan ke rumah bomoh nak dajalkan anda?.. tak tahu kan?.. tapi mereka tahu. Usah gusar, usah runsing. Buat kerja macam biasa, jangan pikir apa pun, tau tau nanti kalau dgr pesaing musuh anda tertomoih ke tanah, eksiden tu dah kira baik dah, semoga pengajaran itu menyedar dan menginsafkan mereka . Amin


BERSTATUS TINGGI 

MAHAR : RM320


Pm puan Kai 
01111701048 

No comments:

Post a Comment

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....