Translate

30.5.24

MINYAK ZAFRON MERAH GRADE B

 




Minyak Zafran Merah ini bersumberkan dari kerajaan Naga sementara Kasturi hitam dan kasturi Paduka ( syurga ) dari gunung jerai. 

Tok ada tak banyak, setelah di repack cuma dapat dalam 500 Botol sahaja, Kita juga sudah masukkan ke dalam Tik tok dan juga Shopee untuk jualannya ( semua produk kasturi juga ada di sana )

Apa kegunaan Zafron?... dah la warna dia boleh lekat di Baju kalau di pakai di baju... so apa guna dia?

Kegunaan minyak zafron/Jafron/Zafran Sebenarnya cuma 1.... yang ramai org tidak tahu yakni Sebagai dakwat pena bagi menulis azimat di kertas, kulit kambing atau di Pinggan putih , samada di pakaikan pada badan atau di beri minum jika di tulis di pinggan.

Antara ilmu yang masyur di dalam Penglibatan Zafron ialah:

Azimat tulisan di pinggan untuk budak jadi bijak

Azimat tulisan untuk pasangan yang degil

Azimat tulisan untuk melembutkan hati dan sebagainya. 

Selepas ia di tulis ia di hapuskan dengan air dan di beri minum. 


Selain itu juga di dalam Kitab Sihir hitam, Zafron di gunakan sebagai persembahan bagi mewakili darah dan kegunaannya sebagai pembinasa musuh.

JIKA DI DALAM ILMU HAKIKAT

Ia di gunakan di dalam Penunduk pasangan dengan cara di calitkan di zakar dan di masukkan ke dalam Faraj

Jika di shopee dan tik tok kita tak menulis semua kelebihan ini kerana ayat ayat berbau mistik akan di BAN oleh kedua platform ini , Besa la seperti tok cakap dulu pihak pihak musuh ni nak kita  EQUAL, berniaga pun equal dan sebagainya, barulah wujud kehidupan masyarakat yang harmoni... katanyeee. Namun yang muncul adalah sebaliknya, di sebalik keharmonian yang wujud dari EQUALITY ini ada pihak pihak yang tertindas dan hanya mengharapkan belas simpati mereka yang berjaya dan kaya. Malah mereka yang kaya dan berjaya sahaja SEOLAH OLAH DI BENARKAN menggunakan laluan mistik bagi mengekalkan kedudukan mereka. Orang biasa terus menerima hal ini sebagai perkara yang normal dan harus di terima kerana kemodenan....Kita lupa Bangsa YAHUDI pun masih guna jalan mistik utk kemenangan yakni menggunakan RED HEIFER bagi di bakar di dalam Masjidil Aqsa, Kaum kaum High Profile pula masuk Gua Setahun sekali bagi melakukan  Pemujaan Korban darah... 

APA ITU BUKAN MISTIK?....Lalu apa panggilannya?...


Agenda mereka di jalankan di dalam Gerakan Wahabi yang bertopengkan Islam, walau seluruh ulama dunia sudah mengkelaskan wahabi bukanlah Islam namun kegiatan mereka agak BERJAYA...kenapa?... kerana marketing mereka sangat berjaya dan ia di lakukan secara pesat dan besar besaran.

TAHNIAH kerana mempercayai mereka.... tepok tangan sket bro...



MAHAR
RM 42
Siap Pos


Isipadu
8ml

HARGA RESELLER DI SEDIAKAN



Berminat silka PM Tok
01117447688/01111113044

No comments:

Post a Comment

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....