Translate

20.5.24

PHOENIX GIRL

 Assalamualaikum dan salam bahagia semua . Pa habaq ?? Tok la ni duk laguni laa di kebun ni sambil jaga bini pantang . Anak tok Mochi pulak jenis nak berkepit ja dgn tok ni. Nak ambik adik dia pun payah . Jeles agaknya . Hola mana tak jeles dari baby baru lahir lagi tok jaga . Asyik mau dengan tok ja . Noh bila ada adik ni, tak bagi pegang adik dia . Haha biasalah noh budak budak . Peel perangai macam macam. 


Okay baiklah, apa yang tok nak sampaikan dan beritahu ini amat penting ya . Penting bagi tok kerana tok kena sampaikan utusan diraja dari kerajaan Garuda Emas . Utusan-nya mengenai mencari jodoh kepada puterinya. 


Biodata puteri : 




Puteri Eishrin 

18 tahun alam kita 

Bukan Islam tapi boleh diislamkan 



Mempunyai kelebihan mempengaruhi garuda dua unsur iaitu api dan air . Sangat handal dalam peperangan dan dilatih khas untuk berperang . Sentiasa bersedia untuk berkorban dan melindungi sesiapa sahaja yang sudi menjadi suaminya ataupun dampingannya . 


Jika anda tidak mahu menikahi, maka anda boleh sahaja menjadi dampingannya . Tiada syarat yang dikenakan untuk berdamping dengan sang puteri . Jika anda sudah menikah pun tidak mengapa . Puteri ini juga mempunyai haiwan tunggangan yang dia akan bawa kemana sahaja dia pergi yang juga menjadi benteng perlindungan untuk sang pemilik . 



Golden phoenix




Puteri ni pahlawan . Kalau pahlawan ni maksud dia apa ? Hampa boleh Google sndiri . Malaslah tok nak cerita panjang2 kat sini . Tak larat nak menaip . Dia ni benteng . Dia lindung kita dari segala ancaman. Dia menyenangkan kita . Dia memudahkan urusan sulit kita . Dia curi kekayaan org dan bagi pada kita . Dia ikut perintah kita . Itulah dia sang puteri ini . Mempunyai 10,000 bilah pedang pada badannya dan setiap satu boleh berpecah . Ianya nyata pada yang kasyaf . Yang kasyaf boleh tengok dan nampak . Yang tak kasyaf boleh tgk pakai topeng jin.  Tapi, bagi tok lah kan buat apa nak tengok . Nikmati sahaja lah kehebatan dia tu . Tapiiiiiii dia hebat diatas keizinan Allah SWT . Ingat . 


Kehebatan lain ada juga.  Seperti menggoda, menjadi perawat contohnya, memberi bisikan mengenai penawar sesuatu penyakit dan mendatangkan kekayaan dari segenap penjuru . InshaAllah . 



By the way, tadi ada pemahar berikan FEEDBACK khodam puteri . Ni tok sertakan dibawah 



Alhamdulillah tahniah. 





MAHAR : RM3000



negoo ? Pm puan Kai 

01111701048


JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....