Translate

7.7.24

GELANG HALIMUNAN PANGLIMA RAIHANAH JOVINDAH

 GELANG PANGLIMA RAIHANAH JOVINDAH


Assalamualaikum wbt dan salam bahagia semua . Pa habaq.  Dah lama tak bersiaran disini ya sejak tok muda pulang dari Sabah . Bukan apa, takdan nak menulis disini banyak yang dibroadcast di whatsapp sahaja.  Puan Kai pun takdan kaki tangan nak handle packaging secepat mungkin . Tu pun ada lagi yang belum settle .  Kebetulan masa bru pulang tu hari, anak tok selesema . Jadinya, bila dia selesema qejanya nak menempel sjalah dekat mak dia. Lagipun kami takdak staf lagi bahagian packaging . Diharapkan customer legasi tok muda ni bersabar ya . InshaAllah akan disttle secepat mungkin . 


Baiklah, kita move on kepada item yang dibawa pulang dari Borneo . Barang ni kite dapat dari Kerajaan Nabalu dimana merupakan kerajaan terbesar diantara 8 buah kerajaan di situ . Wah ni item bagus dan rare ni . Payah nak dapat dan ini pertama kali dalam sejarah permaharan kite tok keluarkan item ni . Takdak dan tak pernah lagi sebelum ini ya . Boleh check ya sejak 12 tahun kite buka blog GB dan sehingga hari ini kite menapak di LTM. Takdak dan ni item superb king . Mahu diceritakan atau tidak mahu, kita wajiblah menceritakan sedikit sebanyak mengenai asal usul item dibawah ini . 





1A

SOLD OUT ! SOLD OUT ! SOLD OUT ! 










2A






Item ada dua sahaja . Tu pun nak dapat kemain susah . Bukan senang main mintak ja ya . Ada cara ada tenaga yang digunakan . Gelang kepunyaan Panglima Raihanah Jovindah yang berasal dari sebuah kerajaan besar di Gunung Kinabalu . Sesiapa yang pernah amik khodam Nabalu angkat tangan sikit . Dinasihatkan untuk memiliki gelang ini kerana ia akan menjadikan double power pada anda.  Susah untuk diungkapkan mahupun diceritakan dengan lebih detail . Mungkin anda tidak paham atau mungkin anda akan salah paham . Bagi yang cetek pengetahuannya, akan kata merepek 😂😂

Baiklah diringkaskan lagi, gelang ni merupakan medium utama ataupun penggerak power untuk mengaktifkan kebolehan halimunan anda. Bukan halimunan sahaja, gerak kilat serta kebolehan kekebalan dan kepahlawanan juga . .Susah payah tok ambik gelang ni untuk anda . Sehinggakan selepas dapat gelang ini, energy tok menjadi lemah dan berkurangan sehingga tok perlu berehat selama 2 hari berturut turut demi memulihkan energy tok muda. Banyak perkara dan rintangan yang harus dilalui . Baiklah, tok teruskan ke sejarah gelang panglima Raihanah Jovindah ini . 


SEJARAH ASAL USUL : 


Gelang ini pada asalnya dimiliki oleh seorang Raja yang gah lagi hebat dalam memerintah ataupun dalam pertarungan . Beliau merupakan seorang raja yang sangat disanjungi dan dihormati pada ketika itu . Nama Raja itu ialah Sultan Harasyah yang memerintah seluruh kerajaan Kinabalu.  Sungguh besar jajahannya . Dibawah pemerintahannya, sangatlah damai dan aman makmur sehinggakan rakyatnya pada ketika itu sangatlah harmoni . Mempunyai sumber alam yang banyak dan kaya raya . Semua rakyat jelata nya kaya raya dan bersatu padu serta harmoni. Dalam keadaan yang damai itu, datanglah sekumpulan tentera hitam iaitu dari kalangan bangsa jin . Sungguh bengis semuanya dan tujuannya datang untuk mengadap Sultan Harasyah . Maka, mereka pun tiba di istana dan diberi kebenaran untuk berjumpa dengan sang Raja. Tentera hitam ini datang dengan tujuan untuk meminta satu item lagenda yang disimpan di Kerajaan itu . Tetapi, sang raja tidak ingin memberinya dan mereka ini ingin menyerang Istana dan disitu berlakulah satu pergelutan antara sang raja dan tentera hitam . Tetapi, pertarungan itu dimenangi oleh sang raja dan hanya seorang sahaja dari tentera hitam ini terselamat . Maka, sang raja melepaskan tentera hitam ini untuk pulang ke kerajaannya sendiri . 


Tidak lama kemudian, tentera jin jahat itu kembali untuk menyerang kerajaan tersebut tetapi disebabkan bentengnya yang kuat dan sudah dipagarr dengan barang tersebut, maka tentera jin itu tidak berjaya menyerangnya .

 Item itu merupakan gelang yang diatas dan gelang itu mempunyai kuasa sakti nya yang tersendiri sehingga ramai yang ingin merebutnya . Ia menjadi lagenda di alam bunian dan alam jin . Tok tidak tahu banyak mengenai lagenda tersebut . Tetapi, apa yang tok tahu, kekuatan kerajaan tersebut terletak pada gelang itu.  Gelang Panglima Raihanah Jovindah . 


Mengapa digelar gelang panglima Raihanah Jovindah ? Sapa tu tok ? Panglima Raihanah Jovindah ini merupakan seorang panglima yang gagah dan hebat dan paling hebat diantara panglima perempuan yang ada disitu . Dia dititahkan Sultan untuk menjadi penjaga kepada gelang ini . Nama sang penjaga ialah panglima Raihanah Jovindah . Haa tu tok dh bagitau jangan duk tnya tok lagi na . Merupakan panglima perempuan yang mempunyai kuasa sakti dan digelar The Lion of Kinabalu . Hebat nauu Panglima ini . Pernah berperang dengan ratusan jin jahat hanya seorang diri . Boleh juga mengembarkan dirinya menjadi 1000 dalam masa yang sama . Jangan pelik jika anda boleh hilang dan anda boleh menjadi banyak . Dimana mana orang nampak anda . Haha jangan pening sudahler... 


Kehebatannya banyak sekali dalam peperangan .

MULTIFUNCTION. 


Tok berharap kepada pemilik khodam Nabalu anda haruslah memiliki satu daripada gelang ini . ( Tingkatkan power anda dan ada satu kelebihan rahsia) 




MAHAR : RM8000

Fast grab : Rm999



Pm Puan Kai 
01111701048 





No comments:

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....