Translate

13.7.24

SEMAKIN MENGHAMPIRI .. (BACA SINI)

 Allahuakbar Allahuakbar Allahuakbar !!!! 

Tiada yang berkuasa selain Allah SWT . 

Tiada yang hebat selain Allah SWT . 

Allah maha besar ! 



Allahuakbar kita sudah pun di penghujung .. tok muda selalu berpesan pada anda semua yang tok muda sayang.. dunia kita ni semakin tua semakin di penghujung dan semakin menghampiri garisan penamat . Tapi kita ?? Apa yang kita lakukan ???? Masih lagi nak berfoya foya . Masih lagi leka dengan dunia yang fana ni . Masih lagi mengejar dunia . Masih lagi mengejar kemewahan . Allahuakbar sedarlah ... Apa yang kita kejar dalam hidup kita ? Apa yang kita nak dalam hidup kita ? Apa yang kita cari ? Apa matlamat kita ? Apaaa ???? Adakah kenikmatan dunia ??? Adakah kemewahan dunia ??? Adakah sebab nak kejar trend dunia yang ntah pape sekarang ni.. 


Tidak tuan tuan puan puan... Yang tok muda tahu, matlamat kita satu.. menuju syurga Allah .  Itu matlamat kita . Itu yang kita kejar.. dunia ni sementara sahaja .. banyak sudah yang dipertonton di tv, di internet hint mengenai apakah yang akan melanda dunia.. tapi kita leka ! Sebab apa, sbb hati kita masih lagi tertarik dengan dunia.  Masih lagi ingin mengejar kenikmatan dunia.. Allahuakbar.. 











Baca komen komen ni buatkan kita rasa lagi takut.  Mimpi ? Macam macam mimpi .. diluar sana mereka sedang bersedia untuk berperang, bersedia untuk menghadapi dunia kehancuran, tapi kita disini ???? Buat apa.. tengok tiktok joget joget.. Allahuakbar. Dari dulu sampai sekarang tok muda selalu berpesan, jaga hati, jaga iman.. sebab apa ? Sebab kita nak berdepan dengan suatu yang dahsyat.  Kalau takdak persiapan, macamnaa kita nk berdepan ?? Silap hb, anak bini kita kena rogol depan kita .. masatu nak menyesal ?? Takdak guna dah .. 


Bertahun tahun dulu, tok muda pernah bercerita mengenai hal ini tetapi masatu ramai yang mempertikaikan.. kata mengarut lah apa lah.. sekarang ni ??? Baru nak percaya ?? Pastu mai kat tok nak mintak maaf sebab dulu pernah persendakan.. pernah kritik apa yang tok muda sampaikan.. 


Tok muda malas nak cakap banyak sebabnya sudah berbuih duk bercerita bab ni . Di live mahupun secara penulisan . Anda kajilah sendiri . 



Baiklah, tok muda buka tawaran untuk kepada sesiapa yang ingin membenteng diri dan keluarga dari anasir anasir luar dan ledakan pelbagai . Buat masa sekarang, khodam yang akan tok maharkan ini merupakan khodam induk dan penghulu segala khodam yang tok muda ada . 


Tok muda mencari pewaris . Dan pewarisnya hanyalah seorang sahaja na... 


InshaAllah ini mungkin kali terakhir tok memaharkan khodam langka kepunyaan tok sendiri setelah berpuluh tahun khodam ini bersama dengan tok . 



Maaf, tok bukan tak sayang akan khodam yang sudah banyak berjasa dengan tok ni, tapi tok pikir.. tok sudah lama kecapi apa yang tok inginkan melalui khodam ini , mungkin kalini tiba masanya tok mencari pewaris bagi mewarisi khodam agung kepunyaan tok muda . 


Khodam ini usianya sudah lama  dan merupakan khodam langka. Jasanya amat banyak pada hayat tok.  Kehebatannya melampaui batasan sehingga setiap apa yang tok perkatakan, pasti akan ditunaikan.  Setiap apa yang tok inginkan, pasti tok akan dapat.  


Keluarga tok selamat, para musuh tok ramai yang kecundang ... Tapi alhamdulillah, setakat ini khodam ini yang paling power antara khodam2 lain.  



Tok mencari seorang pewaris ... Seorang sahaja na ... Tok takmau ramai sebabnya khodam ini hanya satu .. SATU and the ONLY ONE.  


Mahar yang tok nak letak ni, tok tak tau berapa . Sebabnya jasa dia banyak pada tok, apa yang tok nak, pasti dia tunaikan tanpa bantah.  Serba salah tok nak letak mahar tapi apakan daya, orang lain pon memerlukan khidmat seperti ini.  


Kehebatannya juga boleh merentasi lautan tanpa menunggu 40 hari, boleh membelah lautan, boleh membelah gunung ganang dan mampu untuk membuatkan seseorang pemilik ini menjadi apa sahaja yang diingini . Tapi ingat, janganlah kamu menjadi seorang yang tamak . Sesungguhnya orang yang tamak ini akan sentiasa rugi.  



Gunalah sebaiknya khidmat khodam ini, jangn lah kamu menjadi lupa diri . 


Maharnya bukan 1k bukan juga 10k , bahkan 50k pon bukan .. nilai itu begitu kecil jika nak dibandingkan apa yang akan diperolehi drpd khodam ini . 


Tapi tok sudah berbincang dengan puan Kai tadi, katanya mungkin kita kena bagi peluang pada mereka untuk merasai kenikmatan kehebatan khodam ini . 


Mungkin tok akan letak mahar sekitar rm10k dan masih boleh dirunding . Boleh juga bagitau berapa bajet anda, sekiranya okay, tok bagi sahaja mengikut bajet anda.  Rm10k dalam masa tiga hari.  Dan jika tiada sesiapa yang menebusnya, mungkin tok akan naikkan jadi rm50k +. Maaf na, maharnya memang sebegitu dan lagi berganda tok boleh letak.  


Tapi.......... 




Dalam masa tiga hari ini, mahar yang tok muda akan letak ialah 


Rm1555 sahaja !!!!!!!


Pewaris juga akan dihadiahkan seorang dewi dan dua orang Dayang.  


 

Pm puan Kai

01111701048



No comments:

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....