Translate

22.7.24

Rezab senjata bukan untuk semua

 


Bukan semua berpeluang memiliki Senjata Rezab Simpanan WW3 ini. Di atas ni ialah Murid lama tok . Bukan calang calang orang juga, namun Setelah di semak , Tiada Rezab untuknya.

Bagi mereka yang Nama mereka mempunyai Rekod Rezab , jangan lepaskan peluang memiliki senjata sakti Bagi di gunakan di akhir zaman, malah ia mampu di warisi. Semua senjata ini ialah senjata org terdahulu / org lama yang sudah meninggal dan anak cucu mereka tidak mengendahkan lalu di ambil oleh alam Ghaib bagi di simpan. 


Sudah Tiba masanya ia di keluarkan.Untuk pengetahuan anda rezab ini sudah di simpan selama 100 tahun lebih dan sejak Allahyarham Haji lagi ia tersimpan rapi namun 1 pun tak pernah di keluarkan kerana pada ketika itu ia masih tidak di perlukan, Kini apabila mereka di sana membuka pintunya, ertinya dalam generasi kita hidup inilah perkara malang itu akan berlaku. 

M16 habis peluru maka tidak berguna, sama seperti besi buruk sahaja. Sementara Senjata Seperti ini memerlukan kudrat manusia dan Tenaga dalaman semasa menggunakannya, Tidak terbatas ..kita penat, rehat dan bangun semula penuh tenaga dan mampu di gunakan lagi. 

Sekian


No comments:

Post a Comment

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....