Translate

4.8.24

KHODAM MULTIFUNCTION TOK MUDA BEST PRICE !!!

 Assalamualaikum wbt dan salam bahagia buat semua warga legasi tok muda ... Alhamdulillah masih lagi diberi kesempatan untuk menulis disini . Kebelakangan ni, tok muda aktif dalam live di tiktok untuk membahas isu isu semasa . jadi, sesiapa yang berkelapangan bolehlah singgah di live tok muda. 


Baiklah, bukan itu yang tok muida nak sampaikan pada anda semua . Sekarang ni, hampir setiap masa, setiap miniyt dan jam , ada sahaja orang2 yang terkena sihir. suami sihir isteri, isteri sihir mertua, mertua sighir isteri , ipar sihir mertua, kawan sihir kawan dan macam macam kes lah sekarang ni kita dengar.. di tiktok, di facebook, di instagram , ada sahaja yang bercerai.. ada sahaja yang bergaduh sampai ke sosial media.. Allahuaknbar.. Di bahagian mesej di tiktok tok muda penuh dengan orang orang dm untuk meminta tok muda merawat mereka . ada yang tinggal nyawa nyawa ikan.. paling sadis ada juga cerita yang anak sihir bapa sebab nakkan harta .. tamak punya pasai.. Allahuakbar mana hati nurani mereka ya... 




dari pagi sampai ke malam , ada sahaja mesej dan call dari mereka mereka yang memerlukan bantuan sehinggakan tak terbalas . mintak tlong puan kai untuk balas mesej mereka pun tak sudah2 jugak pasainya duk kalut jaga anak, kemas rumah , masak lagi,,, agaknya tok ni nak kena cari P.A ni sorang .. yang boleh bantu balas balas mesej ..yang perempuan lah kalau lelaki ni payah lah sikit... hoho.. 


Tok muda pun bukannya larat sangat nak merawat sampai beratus orang sehari .. aih tak larat.. umur umur ni kalau boleh nak duk tenang tenang ja kat kebun tok ni sambil tengok ayam , tengok itik, tengok pokok... jiwa pun tenang tak serabut duk pikiaq dunia lagi... hurm bercakap pasai ketenangan ni kan , pada hampa lah apa benda ya ketenangan ... KUNCI kepada ketenangan tu sebenarnmya adalah BERSYUKUR... bersyukur dengan nikmat yang Allah swt dah berikan...masih boleh bernafas, masih boleh tengok anak bini , masih boleh berjalan, bekerja,, itu semua nikmat.. ada orang dia takdapat nikmat semua tu.. ada orang dia teringin sangat nak tengok alam, tapi Allah swt tak izinkan... Bersyukur dan teruskan hidup kita seperti biasa.. hubungan dengan Allah swt pun kena jaga .. SOLAT .. kalau hubungan dengan Allah swt pun tunggang langgang , macamna Allah nak bagi kita lebih lagi... macamna Allah nak permudahkan urusan harian kita.. ibarat kita asyik meminta, tapi apa yang Alllah swt minta, kita buat dak ? tiada yang berkuasa selain Allah swt .. 


'tok kenapa saya maharkan khodam kekayaan ini tapi takdak apa pun"

bila ditanya, solat tinggal tak ? puasa ke idok ? maksiat masih buat ? masih lagi minum ? 

"ya, saya tak boleh nak tinggal semua itu'



habistu, nak aku kata lagumana lagi ? hubungan dengan Allah swt pun hang tak jaga .. bertaubat pun tidak.. hati masih lagi duk pikir nak buat maksiat.. hang duk berangan apa ni... cuba p tanya orang orang yang dah berjaya dapat .. apa amalan depa ? depa asalnya orang yang lagumana... p tanya.. apa yang tok muda kata depa buat ke idok...depa ikut ke idok...


 baiklah, tok dah mula malaih nak menaip panjang panjang... ni tok ada tawaran hebat dan special untuk sesiapa yang berkeinginan.. manalah tau hampa nak ubah nasib keluarga hampa yang asyik kena tindas dengan ipar duai, dengan mak mertua.. dengan  kawan kawan.., 


TAWARAN KHODAM MULTIFUNCTION TOK MUDA 


Khodam kepunyaan tok muda sendiri .Seperti yang tok muda habaq, tok muda ni ada banyak khodam , malah beratus, beribu dan bahkan berpuluh ribu.. jadi, jangan duk pelik jika tok muda asyik duk keluarkan satu persatu item tok muda. mungkin dah tiba masanya tok wariskan pada hampa pula.. 


Nama khodam : BAKALA TARA 

Pemilik asal : TOK MUDA

 

Ciri ciri : mempunyai sayap berwarna emas ,berserta 10,000 senjata berupa panah berbisa dan kapak yang beracun yang berfungsi untuk menyerang musuh secara dalaman . jika satu kapak sahaja dilepaskan, maka ibarat terputuslah urat iurat saraf mangsa dan boleh terjadi strok ataupun boleh meninggal serta merta . mungkin dialam kita disebabkan pembuluh darah yang pecah.. 


kepada bakal pemilik , tok akan berikan anda sepasang baju sutera yang disulami emas emas dialam ghaib .. tok harap anda seorang yang kasyaf untuk anda melihat diri anda di alam sebelah . 


khodam ini multifunction . tak payah nak beramal sangat.. sekadar selawat dan sedekahkan alfatihah pada dia sahaja.. tok bukan apa takmau bagi hampa amalan, aku tau hampa bukan beramal sangat.. semua nak mudah, haa ni mudahlah... tak payah beramal, tinggal tunggu hasilnya saja.. 


Asalnya dia mai jumpa dengan tok muda masa tok muda di Indonesia tengah menuntut ilmu dengan arwah guru tok yang hebat di sebuah pulau di Indonesia .. cerita ni dah lama ya.. berbelas tahun yang lepas.. yang mana tahu, tahulah.. 



MAHAR : RM8,000

fast grab : RM1777

SOLD OUT TN S


PM PUAN KAI 

01111701048

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....