Translate

14.8.24

UPDATE SENJATA REZAB

Assalamualaikum wbt dan salam bahagia buat semua


Alhamdulillah semua senjata Rezab yang di pohon sudah selamat di terima oleh semua Pemohon. 

Yang sabah return sebab kastam sekat, adoi la.. Tapi in Sha Allah tok akan Hantar By hand.. Tu hari nak ke Tawau tidak kesampaian , cuma sampai di Sandakan Sahaja, Rupanya ada hikmah. Jadi..tuan di Sabah., Nantikan kehadiran tok ke sana. Ada 2 urusan besar kat sini tok kena uruskan dulu kemudian tok akan ke sana menghantar Senjata Tuan, Kita Boh dalam Bagasi , dia kena tok hantaq by hand baru lepas haha. 

Sementara Senjata yang berupa Tongkat wali dan kain halimunan untuk Pemohon di Brunei, Kita akan poskan dalam sehari dua ini. 

Yang di dublin, Tuan Kamal, Sila tunggu sebab kami mempunyai masalah komunikasi dengan Pihak Pos Laju di sini hahaha. 

Bagi sesi permohonan kedua, Kini kita sudah buka peluangnya dan tok sedang kumpulkan  penama melalui Puan Kai.

Sebelum berganjak dari halaman ini, Sila Tonton baca berita di bawah...Jeng jeng jengggggg...krenggg.



Saya baru saja membaca berita yang menggerunkan. Tajuk Berita Harian 6 Jun 2024: Jangan andaikan Russia tidak akan guna senjata nuklear Putin. Ini berita amat menakutkan.

Sebulan kebelakangan ini saya meneliti rapi berita dari Ukraine dan Rusia. Saya juga meneliti berita tentang Perang Ukraine dari media Amerika. Berita-berita yang saya baca semuanya menakutkan.

Daripada apa yang saya baca, saya yakin Perang Dunia Ke-3 sedang dirancang. Apa yang lebih menakutkan ialah bom nuklear adalah sebahagian daripada perancangan.

Malah anggapan saya tentang Perang Dunia Ke-3 sedang dirancang mungkin dianggap naif. Ini kerana telah ada pemerhati militer dan pakar geopolitik seperti Scott Ritter yang menganggap perang dunia telah bermula di Ukraine dan Gaza.


Baca Selebihnya di sini : https://www.malaysiakini.com/columns/708475







Apa itu Chemstrail?
Penjahat tidak mengaku dia penjahat






 

No comments:

Post a Comment

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....