Translate

9.6.24

CINCIN PENGUASA RATU ALAM

 






Malas nak Cite panjang, kalau anda nak tukar design cincin, anda boleh bawak p kedaiand then tukarkan design cincin ini sndiri na.. terpulang nak designkan macamna . Nak pakai sndiri jika anda lelaki, anda tukarlah ke design lelaki..  baiklah, malas laa tok nak cakap banyak, kalau berani, ashilaa.... 



Kelebihan cincin penguasa ini ialah 



Penunduk manusia


Pemusnah kawasan yang bermaksiat sekiranya anda berkehendak akan di musnahkan mengikut cara yang sesuai di kawasan itu , contohnya di Kawasan Gunung ini Kononnya ratu ini mengamuk dan berlakunya gempa bumi, sebelum gempa bumi ini seorang Wanita mendapat mimpi bahawa Sang ratu murka kepada penduduk sekeliling. Ini ialah Berita yang di rekodkan dan kita sebagai umat islam perlu selalu ingat akan mainan Jin , cuma tok ceritaka ini dan perkara yang berkaitan dengannya kepada anda. 


Kenaikan kedudukan di kantor dan jabatan kerajaan dan swasta


Khusus buat penjawat kedudukan tinggi dan berbisnes besar


Kekebalan kepada sang pemakai dengan hempasan yang tinggi contohnya terhempas dari kapal terbang atau helikopter.. anda mungkin akan cakap mustahil. namun anda jangan lupa kes nahas helikopter 1 masa dulu yang melibatkan 1 Dato..Helinya terhempas hancur terbakar, sedangkan beliau tidak bercalar atau luka, bajunya juga tidak terkoyak.


Perlindungan dari gangguan makhluk ghoib dan penunduk kepada banyak kalangan bangsawan ghoib, anda boleh uji dengan membawa pakainya di Gunung Santubong atau Gunung Jerai yang berkerajaan berkecuali. Selalu jika anda ke Jerai... ramai org kata akan ada 1 tapak tangan besar akan halang semua khodam yang ada pada anda untuk ikut serta ke atas. Cuba bawakkan cincin dampingan Sang Ratu ini , jika anda kasyaf anda akan rasa anda bagai raja kerana semuanya tunduk dan menyambut anda, sebenarnya mereka menyambut Sang Ratu 


Kekayaan melimpah ruah dari segenap penjuru , di permudahkan segala urusan atas Izin Yang Agung iaitu Allah SWT dan mudah mendapat dampingan dari kalangan alim ulama alam bunian dan Jin. Ini terserah kepada anda, jika anda tidak pandai olahkan mereka hanya akan datang sekali sahaja. Mereka akan hadir untuk mendampingi dan memberi nasihat, terpulang kepada anda ingin mengikut nasihat mereka atau tidak mengendahkan, jika anda tidak mengendahkan maka mereka hanya akan datang sekali itu sahaja dalam hidup anda. 


Jika hal hal merubat orang , pesakit... itu hal recehan , Anda tahu Bismillah dan selawat Nabi sudah mencukupi bagi ia membantu anda. Tapi tok yakin pemahar item ini bukan juga calang calang org dalam perubatan mistik. 


Apabila anda berdampingan dengan Ratu Atau Dewi atau Peri sekaligus anda akan mendapat Peruntukan Bala Tentera mengikut status mereka, Jika Ratu maka peruntukan adalah tidak terbatas, Jika Dewi peruntukan 1 Dewi ialah 3x setahun , jika anda ada 12 dewi peri puteri ( 3 ayat ni sama saja, beza pada bahasa ) maka anda kalikan 12 Kali 3 , maka jumlah itulah peruntukan untuk anda dalam setahun alam manusia . Ramai org tertanya tanya.. peruntukan ni apa dia?.. ia peruntukan berupa bala tentera dalam jumpah tertentu mengikut status dan di panggil bila di perlukan dalam bidangnya, Bidangnya Ghoib . Maka anda boleh panggilkan jika ada mustahak mengenai ghaib, contohnya rumah anda di serang makhluk ghoib, atau anda mahu keluar dari rumah dan melakukan benteng gaib, atau anda ingin menyelamatkan diri dari pasukan musuh dengan cara anda dan keluarga di ghoibkan sementara , malah boleh juga di medan peperangan peluru yang tegak di simpang siurkan patah balik terkena yang menembaknya. Mungkin akan ada yang bertanya.. Habis kenapa tak hantar perang ke Syria?... jawapannya ialah anda sendiri kena ke sana , ke syria dan anda sendiri kena terlibat dengan perang ini barulah ia akan membantu dengan izin Allah, Ia cuma melibatkan anda dan keselamatan anda. Pejuang kita yang ke Syria juga ada yang memakai, bukan kosong2, tapi percayalah... Askar Yahudi ada lebih lagi benda semacam ini. 



Baiklah Tok Teruskan. 




PANTANGAN.. Tiada pantangan Khusus dan tanpa amalan kecuali amalan di dalam islam, solat , puasa , zakat, berbuat baik sesama muslim dll. Maka Selagi itulah Allah akan Izinkan untuk anda apa pun kelebihannya, itulah KUNCINYA. Jika anda ugama lain, maka buatlah ibadah dalam ugama Anda sebagaimana yang di praktekkan, kerana Allah itu MAHA Adil dan Bijaksana. 

Kerana jika Allah tidak mengizinkan, Ratu Jin Planet Marikh pun takkan dapat membantu anda. kena ingat tu. Tok selalu memesan, jangan anda kata tok tak memesan ya.



MAHAR : RM4500

Promo 3 hari : Rm1200




PM puan Kai 
01111701048

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....