Translate

9.6.24

KHODAM MAHADEWA AGUNG MILIK TOK MUDA

 KHODAM MAHADEWA AGUNG 



Assalamualaikum wbt dan salam bahagia semua.. pa habaq semua ? Tok berharap anda semua dalam keadaan yang sihat walafiat.. 


Sejak dua menjak ni tok berasa tak sedap hati . Tak senang duduk dibuatnya . Cerita dia begini, tiga hari lepas tok menerima tamparan yang cukup hebat yang hadir dalam mimpi tok . Tok bermimpi sebuah peperangan akan terjadi seolah olah bagi hint pada tok . Ini kedua kali ianya berulang mimpi yang sama . Dalam mimpi tok tu, tok bersama dengan orang yang dekat dengan tok muda dan beberapa orang yang lain . Seingat tok, tok bersama dengan orang orang yang pernah menebus khodam dengan tok. Ya betul wajah wajah mereka . Yang lain tok tak ingat sangat. Masa tu kami semua bersama sama berjihad ke jalan Allah SWT dan pada ketika itu, keadaan menjadi huru hara . Jeritan disana sini . Ramai umat Islam terkorban dan juga ramai yang lari bersembunyi masuk ke hutan hutan , bukit bukau, gunung ganang dan ada yang lari bersembunyi di dalam gua . Ada juga yang mati bergelimpangan akibat kebuluran . Yang lelaki mati dibunuh dan yang perempuan dirogol . Allah memang ngeri walaupun ianya sebuah mimpi . 



Ketika itu, wabak lain juga ada seperti zombi tetapi mereka semua ditembak mati . Tok dan geng geng tok ni hanya mampu menyelamatkan diri dan keluarga masing masing sahaja sedangkan yang lain tok tidak mampu untuk membantu mereka . Yang ada dengan tok alhamdulillah semua selamat dan yang tiada semua dah meninggal . Allahuakbar .  



Tok melihat bangunan bangunan runtuh dibom, ada yang lari ke masjid tetapi semua mati . Tok hanya mampu menangis di dalam mimpi itu kerana tok tidak berdaya kerana "mereka" itu ramai . Semua senjata mereka canggih.  



Kami hanya mampu melihat orang orang disembelih, dipancung, ditembak. Allahuakbar.  



Tok menangis dan terus menangis sehinggalah mimpi itu berakhir . 



Tersedar dari mimpi , ingatkan kenyataan tetapi bukan.. alhamdulillah masih belum terjadi . Tok muda bangun dan hanya melihat wajah isteri tok dan anak anak kecik tok yang masih bayi lagi tidur . Apakah perkara itu berlaku dizaman anak2 tok bila mereka dah besar ? Bagaimana nasib mereka .. sekarang pun sudah banyak perkara yang pelik berlaku seolah olah "zaman" yang diceritakan itu sedang kita jalani sekarang. Zaman dimana pembunuhan berleluasa seolah olah perkara itu normal . Tak payah tengok di Palestine, tngok dinegara kita sendiri . Berapa ramai orang yang sanggup membunuh . Tahun ni sahaja berapa ramai orang mati dibunuh.  Mati bunuh diri . Akibat putus cinta, akibat dengki malah ada juga ibu yang bunuh bayi mereka sndiri akibat tekanan. Allahuakbar .. 


Tok muda berfikir sejenak . Apakah yang dapat aku sumbangkan untuk mereka mereka yang lemah ini sehinggalah tok teringat satu wajah ni dan dia pernah berkata pada tok . " Tok, kalau tok dapat maharkan khodam khodam power yang berdamping dengan tok berserta senjata ghaib milik tok, saya siap memaharkan " masatu tok dah tutup permaharan khodam power dan senjata ghaib ni sebab tok muda takut ada yang mahar dan disalahgunakan.  



Selepas tiga hari tok muda duk pikir benda sama , kini, sekali lagi pada ketika ini, Harini saat ini tok muda akan mengeluarkan khodam terkuat yang langka dan sentiasa berkhidmat untuk tok muda bermula tok berumur remaja lagi . 



Khodam ini umurnya sudah lama dan antara yang langka . Ini khodam yang dia buat semua benda . Termasuk sekarang ni, dia yang menjaga kebun tok , dia yang tok titahkan untuk menjaga anak bini tok sehinggakan anak tok yang Mochi tu, pernah tok tinggalkan di gazebo luar rumah tok masa usia dia dua bulan pada waktu malam.  Dan masatu sepupu tok nak mai kebun dan nampak ada 3 panglima perang yang gah dan menakutkan sedang mengelilingi anak tok dan berjaga . Terus dia konar motor dan balik . Dia tanya tok, sapa yang ramai ramai tu . Tok senyum sajalah.  






Sebenarnya ramai yang nampak dah panglima panglima tu . Kenapa panglima panglima ? Bukan panglima ? Sebab khodam ni boleh mengembarkan badannya sehingga seberapa yang ingin dia mahukan . Seribu ? 10,000 ? Semua boleh.  Dan ini terbukti oleh beberapa orang saksi ya.




Dulu, tok pernah titahkan untuk panglima ini berdamping dengan seorang anak murid tok yang tinggal di Johor . Tetapi, apa yang dia buat sangat mengejutkan.  Dia salah gunakan khodam ini sehingga tok terpaksa tarik balik . Dia minta khodam ini dengan tok tujuannya untuk melindungi dirinya dari dibuli tapi bila dia dah digeruni, dia pulak yang membuli . Apa yang dia buat sangatlah tidak patut . 


Pertama, dia gunakan mata khodam ini untuk dia melihat badan perempuan walaupun dari dalam baju . Dia nampak semua nya seumpama wanita itu telanjang.  



Kedua, dia gunakan khodam ini untuk dia merompak dirumah orang kaya. Dia halimunan kan dirinya dan dia merompak, serta mengintai anak dara orang sesuka hatinya . Sangatlah tidak patut . 



Ketiga, dia gunakan khodam ini untuk kepuasan dirinya. Contohnya, orang menjadi takut dan gerun dengannya . Kemudian, dia hambakan orang tu . Pelbagai cara buli dia lakukan sesuka hati dia. Jika dia tak suka sesorang, dia hanya menyumpahnya, dan pasti terjadi . Sejak dari itu, hidupnya jadi angkuh dan sombong serta lupa diri.  Dia sombong dengan Allah SWT, dia mula tidak solat dan dia mula berasa diri dia hebat sedangkan dia lupa ada yang lebih hebat iaitu Allah SWT.  Dari seorang nerd dan sering dibuli dan terus menjadi seorang yang takut dan digeruni . 




Sejak dari tu, tok tahu cerita tu, dan tok marah dan tarik balik khodam yang tok berikan dan sejak itu tok Lost contact dengan dia dan tok sudah taktahu akan keadaan dia sehinggalah dia muncul dua tahun yang lepas dan dia whatsapp tok untuk meminta maaf akan kesilapan dia . Rupanya dia kembali ke kehidupan asal dia selepas tok tarik balik khodam tok . Dia kembali dibuli dan dipandang rendah.  




Tok nak pesan satu benda kepada bakal pewaris khodam ini, tolong jangan mendoakan yang bukan bukan pada orang lain, kerana ianya pasti akan terjadi . Jaga mulut anda ya.  Jangan kamu saje saje nak test, doa supaya kawan kamu eksiden . Haa jangan naa menyesal x sudah nnti . Tapi kalau kamu dianiaya, inshaAllah gunalah dia kearah kebaikan dengan niat memberi pengajaran. 



Pewaris hanya seorang sahaja . 



Mahar nya tok pun pening nak letak berapa, mungkin ini lah Kut yang paling mahal dalam sejarah permaharan khodam tetapi ... 



Tok faham ekonomi sekarang, tok pejam mata sahajalah ..




Dana yang dapat dari khodam ini juga akan tok gunakan untuk perjalanan tok ke Sabah minggu depan . InshaAllah . Tok ada urusan yang penting juga disana . Sapa2 yang dduk Sabah tu, inshaAllah ada masa kita jumpa na.. 


Tok akan berikan sepasang naga leklai sebagai freegift untuk tujuan kekebalan. 


Mahar : rm22,000


Mahar pejam mata : Rm4000




PM puan Kai 

01111701048

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....