Translate

6.6.24

PROMO CINCIN RATU DEWI SUPERB !!!!

 








Ini adalah cincin yang tok perolehi dan satunya sudah di maharkan oleh offline dua hari lepas . Asalnya dia mai sepasang. Satu milik raja dewi dan satu milik ratu dewi.  


Cincin yang cuma ada beberapa bentuk ini di pakai oleh sang Ratu Dewi yang di sumpah menad batu dan asalnya cincin ini ialah cincin perak dan setiap cincin ini mempunyai kuasa saktinya yang tersendiri , bagi offline tersebut , jika tuan inginkannya, sila dapatkan sebelum orang lain grab , dan jika dapat kumpulkan sepasang itu maka kekuasaan di kalangan manusia biasa adalah tidak terbatas baik dari segala segi in Sha Allah. 


Cincin pertama yang di maharkan lepas merupakan design cincin lelaki . Cincin ini bertujuan untuk menarik kekayaan..ini umum apa yang tok tahu, bekas isteri tok dulu, Siti Rafiza memaklumkan setiap cincin ini ada kekuatannya yang tersendiri dan dia sendiri kurang arif memandangkan ketika pemerintahan Dewa dan Dewi ini kg pelangi belum wujud , ini bermaksud ia sudah berlaku semenjak dari zaman nabi Sulaiman lagi 






Kerajaan Nabi Sulaiman A.S



Pada Saat pemerintahan Nabi Sulaiman, iaitu raja bagi segala makhluk, Dewa dewi ialah manusia kacukan jin dan manusia yang sama dengan Puteri Balqis yang mana salah 1 parentnya adalah Jin. Dewa Dewi ertinya manusia yang memiliki kekuatan Luar Biasa kerana adanya genetik Jin di dalam Tubuh. Tok pernah mencabar seorang Ustaz yang menyatakan Bahawa Bunian itu Jin tanpa tok mengemukakan asasnya PUTERI BALQIS sebagai buktinya, dia juga menyatakan tidak ada manusia bergenetik Jin, kemudian apa bila tok menyebut, sudah... apa kisahnya dengan Ratu Balqis.. siapa dia.. ustaz ni terdiam.. kerana itu lah... haaa nak habaq bagi verita mengenai Kerajaan Nabi Sulaiman AS ni org tak nak bercerita sangat, sebab kalau dok bercerita dari dulu, kisah wujudnya bunian ni, zaman ini org takkan pertikaikan.. tu bukti wujud.. PUTERI BALQIS tu siapa pula kalau dahnya manusia kacukan Jin Tidak Wujud?.... maka mereka akan menjawab, Wallahaualam... ayat wallahualam ialah ayat arabic yang juga menunjukkan akan kejahilan akal manusia untuk mengkaji dan berfikir, sedangkan perkara ini hanya hal kecil bagi Allah SWT. sudah Allah keruniakan akal, kenapa Tidak mahu kaji?. Maka keluar jawapan... kami dulu belajar di MEsir belajar bahagian kami sahaja, kalau bab Al-Quran, Al-Quran Lah, takda hal lain... haaa pulak.. kalau macam tu, jangan main cakap sembrono tentang hal lain tanpa ada ilmu, tu namanya tunjuk yang diri tu bukan cerdik namun sebaliknya, Ilmu Allah luas Ceq.. bukan kecik kecik. 




Bentuk : Cincin Raja Dewa Dewi / Cincin Ratu Dewi 

MAHAR : RM 3500

Rm2000

Rm777


PM puan Kai 

01111701048


No comments:

Post a Comment

Hubungi Pn Kai Shomel 01111701048/01133012715 Utk Nego

JEMALA NAGA EMAS

  Di era perang yang sedang menghampiri ni, elok lah kita mula buat persiapan untuk benteng diri dan keluarga kita dari anasir anasir luar ....